Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Een grote zware ruiter die goed kan paardrijden zal dan minder belastend zijn voor een paard dan een onhandige, minder zware en kleinere ruiter. Alleen moeten wij ons wel realiseren, dat hoe meer gewicht in combinatie met onhandigheid voorkomt, het steeds onaangenamer en schadelijker voor het paard wordt.
dobbel schreef:Verder zie ik ook helaas vaak mensen van een kilo of 60 die bonken op hun paard dat vind ik dan erger als dikkere ruiter die wel gewoon netjes rijd
Citaat:Een grote zware ruiter die goed kan paardrijden zal dan minder belastend zijn voor een paard dan een onhandige, minder zware en kleinere ruiter. Alleen moeten wij ons wel realiseren, dat hoe meer gewicht in combinatie met onhandigheid voorkomt, het steeds onaangenamer en schadelijker voor het paard wordt.
Flower schreef:Ze waren beledigd.... !!!!!
Stom he !
Terwijl iedereen nu tegenwoordig met stoel opstapt
Het is gewoonweg veel makkelijker en veel fijner voor de manegepaarden!!!!
Alinda1305 schreef:ik vind het een raar bericht als je dus te zwaar bent en je komt een manege en je wilt graag rijden zou je afgewezen kunnen worden je bent te zwaar al neem ik aan dat ze het wel suptiel zullen vermelden maar ik denk dat hele zware mensen niet eens willen die zijn niet gek hoor. maar wat is nou zwaar??
Alinda1305 schreef:ik vind het een raar bericht als je dus te zwaar bent en je komt een manege en je wilt graag rijden zou je afgewezen kunnen worden je bent te zwaar al neem ik aan dat ze het wel suptiel zullen vermelden maar ik denk dat hele zware mensen niet eens willen die zijn niet gek hoor. maar wat is nou zwaar??
spoekie schreef:Alinda1305 schreef:ik vind het een raar bericht als je dus te zwaar bent en je komt een manege en je wilt graag rijden zou je afgewezen kunnen worden je bent te zwaar al neem ik aan dat ze het wel suptiel zullen vermelden maar ik denk dat hele zware mensen niet eens willen die zijn niet gek hoor. maar wat is nou zwaar??
waar lees jij dit?
Ik lees dat iedereen er op die manege voortaan met een stoel moest opstappen, en die "dikke" meisjes waren daarom beledigd omdat ze DACHTEN dat dat op hun gewicht sloeg.