Wie weet wanneer er weer wedstrijden mogelijk zijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 11:59

Ik weet dat als je nu van alleen een paardenbedrijf af komt dat het al mag. Maar heeft er iemand al enig idee wanneer eek ruiters/amazones van gemengde bedrijven weer deel mogen nemen aan wedstrijden (buiten de toezichtsgebeiden natuurlijk)?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 12:22

g
Laatst bijgewerkt door janna op 07-02-22 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

ilse_
Berichten: 15
Geregistreerd: 04-05-01
Woonplaats: son

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 10:02

Ja tis moeilijk, ik rijd ook paarden bij een gemengd bedrijf(varkens en kippen)
Maar het blijft gewoon nog maar de vraag wanneer er lang geen nieuwe gevallen bij komen. Dan pas mogen de varkens koeien enz ook weer vervoerd worden en mogen wij met onze paarden ook weer weg.Alleen niemand kan zeggen wanneer er geen nieuwe gevallen meer bijkomen dus dat bijft ff afwachten.
Eerst was bij ons in de omgeving ook het bos afgesloten omdat daar ook koeien lopen maar dat is nu gelukkig al weer open.(kunnen we in ieder geval buitenrijden) Het volgende stapje is dat ook wij weer weg mogen.
Wel balen he?!?!

Lin
Berichten: 8
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 23:31

Hallo, even voorstellen; Ik ben Linda en ik zit in het wedstrijdsecretariaat van onze vereniging. Ik kan je wel vertellen dat alle wedstrijden tot juni zijn afgelast, daarvan hebben we alle coupons alweer teruggekregen en er zijn zelfs al coupons teruggestuurd voor wedstrijden in augustus Verward . Maar het weer wordt weer warmer Lachen , dus hopen maar dat het nu snel weggaat!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 10:28

ik heb gehoord dat hier in groningen de hele zomer GEEN wedstrijden zijn!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-01 17:44

Hier in de regio zijn wel wedstrijden, maar natuurlijk niet voor paarden afkomstig van evenhoevige. Ik hoop dat DE MKZ snel weg is voor de agrarische sector. En een fijne bijkomstigheid is dan natuurlijk ook dat wij weer op wedstrijd kunnen.

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 20:02

Er zijn wel wedstrijden, alleen zijn ze heel schaars en moet je erop tijd bij zijn met inschrijven anders zitten ze vol.
Dat is ook wel te begrijpen want ik denk dat iedereen weer staat te popelen.
Gelukkig heb ik de komende tijd nog 2 wedstrijden op de planning staan, dus mij hoor je niet mopperen.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:21

De meeste zomerconcoursen hier in Gelderland worden gehouden op weilanden.
Ik denk niet dat er veel boeren zullen zijn die allerlei ''vreemde'' trailers en vrachtwagens op hun weiland willen.
Dus ook al is het toegestaan dan zullen er weinig boeren zijn die toestemming geven.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 23:09

Janna,
Jij woont toch vlak bij mij?
Nou dan heb ik goed nieuws.
Als alle dieren in de driehoek zijn afgemaakt. (je weet wel die driehoek met heel veel dieren) en dan nog 30 dagen.
Dat is dus eind mei (alles afgemaakt) en dan nog 30 dagen dus eind juni oid.
Groetjes!