Help... mijn rijbroek bladerd!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Help... mijn rijbroek bladerd!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-02 00:09

Ik heb vorig jaar een rijbroek gekocht met kunstleren zitvlak. Eén keer mee gereden en het beviel niet echt dus heb ik de rijbroek in de kast gegooid en hier nooit meer wat mee gedaan. Vandaag heb ik 'm voor de verandering toch maar weer eens aangetrokken en mee gereden. Dit omdat het zadel van Maaike niet echt prettig zit en ik eens wou proberen of dit wat zou helpen. Nou, perfect.. zit comfortabel en ik zit veel steviger in het zadel.

Maar helaas kwam ik er na het rijden achter dat mijn rijbroek bij het kunstleren vlak helemaal los bladerd tussen benen en op de stukken waar mijn beugelriemen langs vallen. Dit lijkt mij niet normaal. Verdrietig Moet ik de rijbroek ergens mee behandelen om dit te voorkomen? Wie o wie kan me helpen?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:34

Wat voor merk is het?
Ik heb dit nooit.... je bedoelt toch dat het gewoon pluist, dat kunstleer?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-02 10:40

Nope.. helaas pluist het niet... het bladerd echt af.. heb nu stukken rijbroek waar geen leer meer op te bekennen is. De broek is van het merk RTS (Rene Tebbel sportline) en gefabriceerd in Duitsland. Rene Tebbel is een duitse springruiter die een eigen kledinglijn heeft, net als Anky.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:44

Wat slecht!!
Ik zou er mee teruggaan hoor, da's toch niet normaal voor een broek die je zo weinig gedragen hebt!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-02 10:49

Verdrietig Ben ook van plan contact met ze op te nemen.. maar helaas is mijn duits niet al te best.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:55

Is er niet iemand in de bokt-familie die een goed woordje Duits kan spreken?