ik zou graag meer informatie willen over de barefootzadels van mensen die ook zo'n zadel hebben, want ik twijfel er aan om er één te kopen. Ik heb op de zoekfunctie gekeken en kwam maar een paar topics tegen en dan vaak oudere en aangezien het zadel verbeterd is.......
Op wat voor paard hebben jullie je barefoot liggen en is het maat 1 of 2? Maat 1 schijnt het dichtst tegen dressuur aan te liggen. Is het nog een 'oude' of zo'n verbeterde die jullie hebben? Wat zijn jullie ervaringen er mee (is het erg wennen, hoe reageert je paard er op enz.)? Ik vind het eigenlijk jammer dat er geen barefoot is die meer richting dressuur gaat, dus wat langere en rechte zweetbladen heeft.
Ligt er bij jullie zo'n speciale pad onder of rijden jullie met 'normale' shabrak? Die pads van barefoot zijn over de €100,00 en ze hebben ze alleen in het zwart en bruin. Ik vind zelf van die zadelgevormde shabrakken niet mooi. Ik houd meer van rechthoekige shabrakken/pads. Maar gaat het zadel schuiven zonder bijhorende shabrak of ligt dan de ruggegraad niet vrij ofzo?
En hebben jullie links naar foto's waar jullie paardje met barefoot te zien is? Alvast bedankt!

in maat 2..en moet zeggen ik wil niet meer iets anders..en mijn paardje volgens mij ook niet..
)