Hoe krijg je je paard heel erg sterk?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

diamondGirl

Hoe krijg je je paard heel erg sterk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-02 04:29

Ik vraag me af hoe je een paard heel sterk kan krijgen.

Mensen, let er wel op dat dit een vraagje is van een 8 jarige. Ik ben het gewoon aan het vertalen voor haar!

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 08:49

Je krijgt een paard sterk ( en ik neem aan dat je bedoeld gezond en spieren) door goed voer te geven, kijken naar de hoeveelheid krachtvoer (biks) en ruwvoer (hooi). Daarbij moet je paard werken, dat kan door te longeren (aan een touw laten lopen) of te rijden. Maar je moet wel weten wat je doet, want je paard kan een uur lopen zonder te werken, dus je moet wel hulp hebben van iemand die weet wat hij/zij doet en waarom.
Zolang je bij alles wat je doet met het paard denk waarom doe ik dit dan ben je een heel eind op weg.
Vergeet daarbij niet het poetsen en hoeven verzorgen, de tandarts, de veearts en ga zo door. Je paard hou je sterk, door er met zijn allen aan te werken.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Clinnn_

Re: Hoe krijg je je paard heel erg sterk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 08:51

diamondGirl schreef:

Mensen, let er wel op dat dit een vraagje is van een 8 jarige. Ik ben het gewoon aan het vertalen voor haar!

Ik vind dit een intressante vraag, die ik ook vaak af vraag!

. . .
. . .
. . .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie