Ik weet TOTAAL niets van paarden. Wat wil het geval, mijn vriendin is 'r dol op en heeft 't over vallabella paardjes, miniatuurpaardjes dus. Nu heeft ze 't steeds over een fokker/farm in Belgie die deze paardjes heeft en wil 'r daar 1 uitkiezen. Ze is in januari jarig en wil 'r een weekendje belgie kado doen. Kan IEMAND mij vertellen over welke farm zij het heeft?........
Ben ten einde raad, kan niets vinden op internet....
alvast onwijs bedankt!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 22-12-05 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel verduidelijkt
falabella's zijn erg prijzig ja!!! Voor de prijs van één falabella kun je al snel twee leuke rijpaarden kopen. En al koopt ze er geen dan is het altijd leuk om daar te gaan kijken!
Waarschijnlijk weten haar ouders wel over welke farm ze het heeft. Ik zou haar ouders eens opbellen wanneer je zeker weet dat je vriendin niet thuis is. En als je weet welk adres het is kun je misschien bellen of mailen of je dan een dagje langs mag komen om naar die paardjes te kijken! Succes!!!
Idd Zegwaard is ook een bekende Nederlandse Falabella fokker, Maar je mag een dik gevulde porto meenemen. Die kleine beestjes zijn nog duurder dan eeen gewoon paard (ok niet alle rijpaarden dan )
euhmm .. Even denken ik woon zelf ik belgië en heb al hier eens gehoord over fokkerij van shetlanders met fallabella's enzo .. Ik zal eens vragen en dan zal ik zeggen
he super bedankt voor alle reacties alvast, hoop dat je snel de naam van die fokker kan vinden voor me...ik heb tot 3 januari iigeval om iets te regelen. Moet 'r tenslotte eventjes verassen, dat mag wel voor zo'n speciaal meisje ! Ik boek een hotel daar in de buurt en maak idd dan een afspraak met deze fokker had ik in gedachte...dat moet ze vast wel leuk vinden!
He maar harstikke bedankt voor de reacties tot nu toe, ik hou me aanbevolen voor nog meer reacties ,aangezien ik zelf een paardenleek ben (sorry!)
nou dat is een leuk vriendje,maar evene en kleine tip..vraag of ze het dan toch niet leuker vind evt te kunnen rijden oid...want met een falabella kan je niet zoveel,evt kan je er een minishetje bij kopen bij een paard,ben je ws net zoveel kwijt als een falabella...
weet wel een beetje waar je aan begint dus...
stalnijmegen
wou dat ik zo een aardig vriendje had!!! Maar zoals kimmie 261 ook zegt vraag haar heel goed wat ze wilt. want jij koopt iets duur en als je het gaat verkopen kost het je altijd geld, zo gaat dat vaak!!!
haha, dank u dank u, zal vast wel lukken toch! Allemaal lieve meisjes hier zo te lezen! He maar, kan iemand mij een adres geven waar ik MOET zijn voor van die beestjes, waar ze 'r veel hebben zeg maar?...zou wel heel tof vinden! dankjulliewel iigeval alvast!
falabella is een heel klein argentijns ras in advertentie's worden soms paardjes aangeboden als falabella's terwijl het geen falabella's zijn een echte falabella heeft altijd stamboek papieren dus laat je niets wijmaken je kunt ook kiezen voor een nmprs paardje hier zit soms ook falabella,amerikaans bloed of appaloosa in deze zijn minder duur en kwalitatief vaak mooier en beter
ik heb zelf ook een paar nmprs veulens gefokt foto's van mijn veulens staan in mijn profiel
de website van het nederlandse stamboek is www.minipaarden.nl op deze site staan veel fokkers die ook wel minipaarden te koop hebben