Mini paarden trailer/pony trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Mini paarden trailer/pony trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 20:50

Ik heb op de keuring van allerlei trailers gezien. Gewone 'grote paarden' trailers(zo als wij), kleine trailers, veewagens in gericht voor kleintjes, een 'grote paarden' trailer met 3 of 4 schotten(net als in een veewagen).
Wie weet er site's van dit soort trailers/veewagens voor kleine paardjes?

Het lijkt mij 'ooit' ook wel heel gaaf voor Dennis. *Ciska begint al weer te dromen*

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 21:38

Onlangs een Westfalia gekocht voor 1700 euro. Moet voor zo'n 500 euro aan verspijkerd worden en dan is het een dijk van een trailer.
Wil je een paardenwagen voor kleine paardjes, koop dan een grote bestelbus en maak er schotten en een laadklep in en je hebt voor weinig geld een goede veewagen.
Voor grote paarden adviseer ik toch wel een vrachtwagen, anders zit je erg krap in je laadvermogen. Bovendien kosten grote vrachtwagens met 500.000km op de teller en tien jaar oud geen drol. zonder veel zoeken voor 10.000 euro te kust en te keur. Effe ombouwen en klaar is kees.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 08:44

Ik heb zelf zo'n kleine ponytrailer. Daar passen mijn meiden (1.06) allebei prima in.
Deze trailer heb ik voor weinig (ik dacht iets van 600 gulden) gekocht via Marktplaats. Ben de trailer nu wel waan het opknappen. Er staan op marktplaats nog meer kleinere trailers te koop. Of kijk in de Vondst (is die er in NH?)

Voordeel van zo'n (ongeremde) ponytrailer is dat je geen E-rijbewijs nodig hebt om te kunnen rijden. Mijn trailer weegt 380 en heeft een laadvermogen van 370. Opgeteld 750. Let er wel op of je auto 750 mag trekken! Qua rijbewijs geeft dat geen problemen.

(Op een foto in mijn profiel zie je de trailer op de achtergrond staan.)

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 09:06

Ik heb er net zo een als Buitenzorg. Ideaal karretje voor shets.
Je ziet ze ook nog wel eens op marktplaats staan en zijn eigenlijk altijd wel onder de 450 euro.

Ik kan hem je aanraden.

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 09:56

ik heb er nog eentje te koop staan Dennis!
dubbelasser met voor- en achterklep. Er kunnen makkelijk 2 ponies in! er zitten geen papieren bij, het onderstel is prima, polyester kap en met een likje verf heb je 'een dijk van een ponytrailer' Haha! vraagprijs 440 euro mocht je interesse hebben hoor ik het wel!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 12:31

Het is nog niet voor op korte termijn hoor. Ik ben pas 17 en heb dus m'n rijbewijs voorlopig ook nog niet. Ik ben alleen vreselijk nieuwsgierig naar mini paarden dingen en wil dus uit eindelijk ook een klein trailertje voor Dennis.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 13:08

www.wittesmid.nl
bij Tonca in Winkel kunnen ze alles maken "custom-made" zeg maar...
www.tonca.nl
www.hollandtrailer.nl (hoofddorp, ook goede ervaringen mee)

Mijn eigen pony-trailer (voor de ijsco's) komt bij Heja vandaan in Garderen, aardige mensen, prima service en prima paardenkar ook nog eens!!! Ik heb ze bij Heja (nog) niet kleiner gezien dan wat ik heb, maar je kunt ze altijd bellen. Ze hebben geen site.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers