goedgekeurde caps, waarom niet op internationaal nivo>?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

goedgekeurde caps, waarom niet op internationaal nivo>?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 09:18

Ongeveer een half jaar geleden heb ik een goedgekeurde cap aangeschaft. Mijn oude cap was op zich nog prima, maar dat mocht niet meer.
Nu zat ik gister op eurosport naar de worldcup Verward in Gotenborg te kijken, en zie waarempel jan tops (dacht ik, was iig een nederlandse ruiter) met een ouderwetse cap rijden.
Waarom moeten wij moeilijk doen en veel geld uit geven, als de regels in de TOPsport niet eens nageleefd worden?


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 09:20

Welke regels?

Een goede cap koop je toch zeker voor jezelf?
En Tops is zeker niet de enigste hoor, er rijden nog zat mensen op internationaal niveau met een cap van een paar tientjes.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 09:53

Tops was de enige die ik gezien heb (heb niet alles gezien).
Tuurlijk heb ik een cap voor mijn eigen veiligheid, totaly agreed. Maar ik snap het gewoon niet.
Ze willen allemaal zo graag dat we met die goedgekeurde caps gaan rijden, waarom doen ze het in de topsport dan niet? Dan geef je toch min of meer een voorbeeld lijkt me?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 11:57

bij de paarden is het sowieso niet verplicht. op concours zie ik van het B tot het ZZ mensen met een 'gewone' cap rijden. maar ik blijf bij mij. GPA. alleen bij de pony's is het wel verplicht met een goedgekeurde helm te rijden.

groetjes [naam]

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 12:01

J rijdt voor je zelf met cap (tenzij het verplicht is, maar dat is voor je eigen bestwil)
Ik zou er geen punt van maken hoor, als hun zich zelf zo veilig vinden rijden!
Ik heb een dikke veiligheidscap,... voor me zelf, en niet omdat het moet!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 12:08

stef schreef:
Ze willen allemaal zo graag dat we met die goedgekeurde caps gaan rijden, waarom doen ze het in de topsport dan niet? Dan geef je toch min of meer een voorbeeld lijkt me?


Er zit denk ik wel een gedeelte van waarheid in..
Je geeft het voorbeeld
Maar daarintegen ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen veiligheid en anders je ouders wel
Sommige mensen hebben het belang van een cap nog niet ingezien maar een ding weet ik wel als je ooit met je koppie ergens tegen valt dan is het beter dat je cap aan diggelen is dan dat je hoofd is open gebarsten!!!

Vooruitgang is dat alle eskimo's centrale verwarming krijgen. En zich vervolgens kapot moeten werken om een koelkast te kopen.

HaflingertjeMax
Berichten: 189
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Boskoop(Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 12:47

Ik heb gister ook de world cup in goteberg? gezien. Jan Tops zijn cap viel zelfs af!!!!!!!
Ik snap het ook niet dat ze het met zulke wedstrijden niet verplichten Verward

I love Max+Beauty+Picasso 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Natashaa, XladyX en 38 bezoekers