wat moet ik nou met die ingevulde startcoupons doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

wat moet ik nou met die ingevulde startcoupons doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 18:34

Ik had me dus opgegeven voor een wedstrijd en startcoupons opgestuurd. Nou kreeg ik ze dus gewoon retour afzender, zonder briefje erbij, niks. Ik gelijk opgebeld : "Tja, het zit echt helemaal vol...". Wat moet ik nu met die coupons doen. Kan ik de dingen die ik ingevuld heb doorkrassen en opnieuw gebruiken of moet ik voor de volgende keer nieuwe gebruiken en die oude dan maar weggooien?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 18:40

Als je nog een keer bij diezelfde vereeniging start hoef je alleen de datum en klasse te veranderen.
Voortaan je coupons niet meer van te voren invullen. Ook al bel je van te voren om te vragen of er plaats is, dan nog kan het voorkomen dat er uiteindelijk toch geen plek is.

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 19:07

Hoi,
Gewoon weer gebruiken !
Streep door de oude invulling,nieuwe informatie er op en weer opsturen.
Ik heb er wel een coupons tussen zitten die op z`n minst al drie keer onderweg zijn geweest.
Groetjes Jacqueline.

Kijk ook eens bij mijn paardenboeken op marktplaats : https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 20:48

Euh jippie als je dat bij ons doet wordt je niet ingeschreven ?? Vooral bij de grotere vereniging moetje het goed en duidelijk invullen anders heb je mooi pech.

Manon houd er rekening mee dat je in de regio Utrecht zeker 2 maanden van te voren inschrijven als dat lukt ?

Waarom start je niet mee op Zh met Pinksteren dat is op zaterdag ? Er is vast nog wel plek *LOL* . De wedstrijden van de paardenvriendjes in houten zijn ook erg leuk dat zijn kringwedstrijden niet duur en heel gezellig. Alsje meer wilt weten PB me dan maar.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 22:35

Ik wil best een keer in Houten starten, maar het probleem is dat ik bij de ponies rij en Houten organiseerd meestal paarden wedstrijden. Ik pluis wel de hele Paard & Sport na, maar het helpt niet echt...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 22:45

Hier worden door de grotere stallen ook altijd blanco startcoupons ingeleverd. Ze bellen dan een dag van tevoren door met welk paard ze komen. Wel moeten ze op de coupon aangeven welke klasse ze willen rijden. Hier betalen ze overigens wel extra voor. Maar het voordeel is dat ze zomaar een willekeurig paard mee kunnen nemen.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 11:00

gewoon weer gebruiken hoor!
bij mij staan er ook nog zoveel al ingevulde in de kast!
gewoon doorstrepen en weer gebruiken, wat maakt het uit??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 bezoekers