Wat trekken jullie aan in de winter als je alleen een buitenbak hebt.
Ik heb het nu namelijk al koud als ik alleen de paarden al moet binnenzetten
En kunnen jullie de hele winter in de buitenbak rijden?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Muts onder je cap kan ook. En dan maar intensief rijden, krijg je het lekker warm van.
en thermolaarzen

). Dus een paar dunne laagjes, bodywarmer en jas, en iets op je hoofd, want daar verlies je de meeste warmte.
Ik rij meestal los met een jas aan. Daarna rij ik verder met een trui en evt een bodywarmer erover. Echte die-hard he
Vonnie84 schreef:Jezus. Ik denk echt dat ik te hard werk met rijdenIk rij meestal los met een jas aan. Daarna rij ik verder met een trui en evt een bodywarmer erover. Echte die-hard he
![]()
En dan met uitstappen doe ik mijn jas weer aan.
(ik fiets 6 km, en dan ben k al warm)

.
maar ik denk niet dat ik daarmee kan paardrijden, wel jammer!
) Als het echt TE koud is, doe ik een strak ''lang'' sportbroekje eronder, een soort thermobroek, maar dan heel dun
heel fijn hoor
Sash schreef:pfff ik krijg het altijd zo warm van het rijden. ik heb meestal een hemdje aan met daarover een trui en dan mn winterjas en een sjaal. en rijhandschoentjes. en die jas gaat meestal uit na een tijdje, mn sjaal hou ik vaak wel aan... maar als ik dan weer even ga stappen doe ik mn jas wel weer aan hoor...
En je hebt ook hele dunne onderhandschoentjes en -sokjes, ideaal
zelfs in een binnenbak.