Okee ik zal het proberen een klein beetje uit te leggen.
Wij gingen bijna altijd met mijn ouders naar de ranch. Anders zetten mijn ouders (of de moeder van mijn vriendin) ons daar af en kwam de ander (mijn ouders of haar moeder, ligt eraan wie ons had gebracht) ons na een weekend weer halen.
Helaas is het een beetje mis gelopen tussen mijn ouders en 1 van de eigenaren van de ranch (Vader, Moeder, 2 dochters). In dit geval met de moeder.
Hierdoor kunnen wij moeilijk nog op hun terrein komen. Het is geen grote ruzie geweest ofzo hoor, maar het komt er op neer dat mijn ouders hebben besloten niet meer naar de ranch te gaan.
Omdat mijn ouders niet meer gaan, kunnen wij ook niet meer. We zijn 15 en 16 (vriendin is net 16 geworden) en ik denk niet dat mijn moeder er zo blij mee is dat ik samen met mijn vriendin naar Friesland ga met openbaar vervoer..
Ook denk ik niet dat de eigenaar er nog zo blij mee is, als we daar ineens aankomen..
Mijn vriendin heeft inderdaad niets met paarden opzich. Ze vindt ze wel leuk en heeft vroeger ook op een manege gereden, maar verder niets. Dit paard is voor haar zo speciaal..
Het maakt niet uit of je veel paarden leuk vindt of 1, als het mogenlijk is om iets te kopen waar je van bent gaan houden, zou iedereen dat doen denk ik.
De stalling en verzorging enz. was al zo goed als geregeld. Helaas werdt er op het laatste moment afgezegt (dit was van de 1e keer dat ze hem zou kopen). De 2e keer.. toen lieten ze ineens niets meer van zich horen.
Ik hoop dat het nu een beetje duidenlijk is? Ik vind het soms een beetje moeilijk om het te typen..