Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

patos schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand gezakt was voor zijn E-rijbewijs. Er zullen vast wel gevallen zijn, maar ik denk dat je toch een flinke kans hebt om te slagen. Ik kan je helaas geen tips geven, ik begin in het voorjaar pas met lessen voor het E-rijbewijs. Veel succes!

(met gewone rijbewijs, nog geen jaar geleden, wel in 1 x geslaagd trouwens, best stom)
Laat ik het dan zo zeggen: ik persoonlijk ken niemand die gezakt is voor zijn examen, maar het kan dus wel gebeuren. patos schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand gezakt was voor zijn E-rijbewijs.

probeer het "spul" kort op elkaar te houden want hoemeer je stuurt, hoe moelijker je het voor jezelf maakt. K Kan het weten, Kreeg er altijd voor op mn donder van de instructeur (vrachtwagen). Succes
Moet er wel even bij vermelden dat ik totaal geen ervaring had met trailerrijden. Bijzondere verrichtingen vormen geen probleem als je eenmaal het juiste knopje ervoor doorhebt (zal maar zeggen). Pas inderdaad je snelheid aan en goed vooruit kijken. Vooral tijdig en rustig rijden en neem je ruimte en de tijd.