Ervaring met greenguard mondmasker?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Ervaring met greenguard mondmasker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 22:48

Hallo,

Help het gras groeit weer, en mijn slanke den is in drie dagen tijd weer tonrond geworden. Hij kijkt zijn brok nog niet eens aan als hij 's-avonds weer op stal komt. Hij is echt een vreselijk grasmonster, kijkt de hele dag niet op of om, en ik had toch echt maar een klein baantje van de volle wei erbij gegeven.

Nu verkoopt de paardendrogist een mondmasker waardoor het paard wel kan grazen, drinken, ademen en neuzen, maar waarbij hij 50% minder gras binnen krijgt. Ding heeft Greenguard en kan met of zonder speciaal halster geleverd worden.

Heeft iemand ervaring met dit masker. Helpt het? Heeft een handig paard het snel af? Of is het gewoon zielig? Ik kan het namelijk voor een klein prijsje een week op proef krijgen, maar wil eerst even wat reacties horen.
Bedankt

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 10:57

hai.dit onderwerp was al op bokt 2 week geleden ofzo..ik zal eens gaan kijken op ik de reacties kan vinden!!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:28

Afbeelding


Afbeelding

Is het deze?

Ik heb er ook al eens over gedacht, omdat wij ook zo'n tonnetjes hebben. Maar ik vind dat het toch wel erg belemmerend is. Een paard zal wel liever met zijn snuit onbelemmerd knuffelen, krabben, snuiven en wat dan ook. Als ik mijn paard dát kan gunnen, graag... dan neem ik het dikke grasbuikje er maar bij. Haha!

Maar als er een beter alternatief is, dat minder de neus zo afdekt als op dit plaatje, wil ik misschien nog wel eens van gedacht veranderen Haha! Tong uitsteken . Voolopig zit er niets anders op dan de paarden op de paddock zetten en slechts enkele uren per dag de weide in.

Kijk ook eens op deze site:
http://images.google.be/imgres?imgurl=w ... %26hl%3Dnl