Vakantie met paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pony35
Berichten: 23
Geregistreerd: 01-08-01

Vakantie met paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 14:05

Weet iemand een leuk adres waar ik een huisje oid met een stuk land kan huren a.s. zomer voor een paar weken? Stal hoeft nog niet eens, maar liefst wel in buurt van bos etc. om lekker buiten te kunnen rijden.... Liefst niet al te duur, het hoeft ook niet heel luxe te zijn.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 15:14

Vraag het eens aan een paar mensen die in de veluwe wonen...schijnt prachtig te zijn, niet moeilijk aan een huisje te komen, en natuurlijk bij het bos Cool

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 15:44

Je hebt een speciaal Veluwe Trail die loopt over de hele Veluwe. Daar staan veel adresjes in. Er is een boekje van te koop. Het bekijken waard!!

In Kootwijk heb je een camping waar je paard kan staan en jij zelf evt een tent of caravan kan huren of zo. Die heet de Paalhoeve. Idem in Vierhouten. Campingnaam weet ik niet meer.

Ik weet wel een leuke in Wolfheze die heet de Henriettehoeven of zoiets. Met logeerplaats erbij ook nog.

Succes

Op zoek naar de zon!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 20:18

Het bakhuisje van boerderij De Merelhof

is prachtig gelegen, dichtbij het mooie Drentse dorp Ruinen, op wandelafstand van het Nationaal Park Dwingelderveld. Dit is een 3700 hectare groot heide- en bosgebied in Zuidwest-Drenthe. U kunt in dit uitgestrekte natuurgebied naar hartelust wandelen, fietsen en paardrijden.
Het bakhuisje, een traditioneel steekeigen bijgebouw, is als
vakantiewoning geschikt voor twee personen. Het is modern en sfeervol ingericht. Het is gelegen naast de hoofdwoning op privé-terrein van 4 hectare, op 200 meter van de openbare weg, binnen de hagen van een boerenerf.
Het bakhuisje is 1999 helemaal opnieuw opgebouwd naar traditioneel model: het is een kopie van een monumentje.

Alle voorzieningen zijn gelijkvloers
Woonkamer met slaapbank, kleuren tv (satelliet ontvangst), video en radio
Goed geoutilleerde keuken met koelkast
Douche en toilet
Vloerverwarming en houtkachel
Huisdieren niet toegestaan
Tuinmeubels aanwezig
Parkeergelegenheid aanwezig
Ontbijt mogelijk
Stalling en/of weidegang voor paarden op het terrein mogelijk tegen meerprijs
Buitenmanege (40 x 20 meter) aanwezig

------
Dit is bij mijn oom en tante, en is echt een aanrader! Het huisje is wel klein maar alles is aanwezig, de stallen zijn ernaast, en er zijn twee vrije boxen voor de logeerpaarden (heel ruim, buitenboxen) er is een groot weiland, en je kan heel erg mooi rijden in het natuurgebied (evt met mijn oom als gids Knipoog ) Dus geen drukte qua manege, en een super omgeving om met je paarden bezig te zijn. Als je het wat vind wil ik je wel een paar foto's opsturen en het adres+ tel!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 00:32

Minicamping Wubbs in Eesergroen. Daar kun je camperen, caravan huren of een appartement. Ze hebben ook weiland maar ik weet niet of je je paard daar ook kunt stallen. Zelf had ik daar nooit problemen mee, een goede vriendin van mij woont er tegenover met drie hectaren weiland.
Verder heb ik nog een adresje in Westdorpe, vlakbij Eesergroen, die hebben twee appartementen en een weiland voor je paard. Uiteraard zijn deze mensen lid van de NVVR, dat spreekt voor zich *LOL* *LOL*

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 08:30

Wapserveen heb je een campingbedrijf. Verhuren een aravan en de paarden kunnen op het land. apart landje, niet bij hun paarden of andere logeerpaarden. Stallen zijn ook beschikbaar.

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 10:08

ik ken de minicamping op eesergroen niet, maar ik weet wel dat het een prachtige omgeving is. Mijn opa en oma wonen in Eeserveen (een lange straat, gaat op een gegeven moment over in eesergroen) en, een heerlijk bos om in te rijden!!!!

als je echt een mooie omgeving zoekt moet je daar zijn!

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 98 bezoekers