Endurance rijboek?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Navy

Endurance rijboek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-02 20:12

Hoi,
Eigenlijk is het me afgelopen wedstrijd pas voor het eerst opgevallen: veel mensen in klasse 2 rijden met een speciaal soort rijbroek.
Een beetje van zo'n wielrennerachtige stof, en dan felle kleuren. Zo was er een paarse/rose met een streep op de zijkant met bloemetjes (was niet echt mijn smaak, maar goed). Weet iemand hier wat mer van? Wat zijn de voordelen? Rijd het lekkerder Verward
Ik rijd namelijk altijd in een wat oudere rijbroek, een beige van Eurostar. Helemaal geen extreem dure (was 200), maar ik vind m zo lekker zitten..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Jeddah

endurance broek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 01:05

Tja, ik rij (nog maar) in klasseI, maar een "gewone rijbroek" bevalt mij prima....

Ben je lid van de endurance_NL mailing list? Ik zou daar mijn vraag stellen als ik jou was...

Zowiezo een leuke lijks, zie site DER...

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 08:52

Ik rijdt altijd met een broek met leren kont, en met bandplooi. Erg fijne broek. Hij bevalt tot nu toe prima, dus ik ga niet met wat anders rijden nog.
En inderdaad, de Endurance_NL mailinglist is een aanrader! http://groups.yahoo.com/group/endurance_NL/

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-02 09:53

Ben ik idd al lid van, erg leerzaam en gezellig!!
Het is niet in me op gekomen het daar te vragen, maar dat zal ik zeker doen!
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 09:59

Ow, oliebol Mandy! Wat stom! Tuurlijk ben je daar al lid van... Sorry... ik ben blonTTTTTT!

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-02 10:24

Hahah, maakt nie uit joh!! Haha

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 10:48

Ik rijd ook in een gewone rijbroek. Zo'n rib ding. (eurostar?)
Daarmee rijd ik ook klasse II. Hij zit gewoon lekker, dus waarom iets anders?

Ik BAAL wel erg overgens want ik kreeg gisteren een mailtje van Virginie dat Joey weer kreupel is. Zucht. Het is nu al 3 keer in 4 weken zo, heel licht maar toch. Ik had me nog niet opgegeven voor Kootwijk klasse II en ga dat ook maar niet meer doen. Ik had me er erg op verheugd.
Als hij wel weer goed is ga ik ook geen klasse I rijden daar, tja dat heb ik dan ook wel weer genoeg gedaan. Ik ga zo naar Joey toe, eens kijken hoe het met hem is. En met Virginie er over hebben wat we met hem gaan doen, want dit is toch niet echt normaal.
sorry dit ging helemaal niet meer over de rijbroek maar ik moest het even kwijt.

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 13:32

Mmmm... wat vervelend Annalynn. Ga je ook niet met Ilonka klasse I rijden dan in kootwijk? Dat beloofd wel een prachtige rit te worden. Ik ga in ieder geval wel, alwéér een thuiswedstrijd voor mij! Haha!

Maar weer ontopic: ik vind ribrijbroeken dus echt 10 x niks! Verschrikkelijk, daar kan ik echt niet in rijden. Ik vind katoenen broeken met een leren kont het fijnst, met bandplooi en een hoge tailleband. Echte dressuur-miepjes-broeken dus. Ik heb nu een hele fijne zwarte, maar ik denk dat die te warm is voor in de zomer. Ik ben dus wel op zoek naar een andere, misschien dat ik dan ook wel zo'n glad ding koop.

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-02 18:54

Ben ook op zoek naar een nieuwe, en daarom vroeg ik het me af *LOL*
Als je iets doet moet je het goed oen he Haha! ??

Erg rot voor, Annalyn, is Kootwijk de 20e? Helaas kan ik dan niet, zou m eerst wel rijden, maar bleek wat anders (belangrijkers..) te hebben.. Balen!

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:20

Tja ieder zo zijn smaak, ik vind die ribrijbroeken echt heerlijk. Heb een keer zo'n hogeband rijbroek aan gehad en kon er niet aan wennen.

Ik ga met Ilonk niet naar Kootwijk. Ik ga naar Balkbrug en dat vind ik dan wel weer oke. Ik bedoel, Ilonk heeft altijd van alles gehad en nu is ze eindelijk goed, dus ik wil niets forceren. Balkbrug is voor mij een thuiswedstrijd. Niet dat ik er ooit train, maar het is hier maar 15 km vandaan.

The longer, the pony!

loes-freke

wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:23

wanneer is het in balkbrug?
en waar en hoelaat?

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-02 20:45

5 mei, als ik het goed heb..
Het is dus in Blakbrug, maar waar dat precies ligt moet ikzelf ook nog even uitzoeken..
De starttijden zijn nog niet bekend, dus ik kan je niet zeggen hoe laat.
Groetjes

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 15:57

Het is bij de Kleine Oever. Als ik het goed heb klasse II start tussen 08.30 en 09.15 en klasse I vanaf 09.30 tot 11.45.

The longer, the pony!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie