wedstrijd naam

Moderators: Amaryllis, Just_Sannee, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Faline

wedstrijd naam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-02 20:05

Stel, je vind dat je paard een verschrikkelijk naam heeft je veranderd dus zn naam, maar als je nou gaat wedstrijd rijden, hoe regel je het dan? Kun je dan ook 'zomaar' zijn/haar naam veranderen??????

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:33

Volgens mij wel, kijk maar naar de hengst Jasper waar Hugo Simon internationaal mee heeft gesprongen maar dan onder de naam Little One.
Volgens mij is het gewoon mogelijk, iemand die ik ken heeft dat ook gedaan.
Anders vraag je het toch even aan je rijvereniging, zij zullen zeker een antwoord weten.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:39

Kan best hoor. Geen van onze paarden het op concours hetzelfde. (Givenchy: Capuccino, Ian: White Angel, Loekie: Second Chance)

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 21:58

Ik heb vorige week een startkaart aangevraagd. Daarbij kon ik ook een aparte sportnaam opgeven. Volgens mij komt die dan op de startkaart enzo te staan.

Laatst heb ik ontdekt dat mijn paard al een sportnaam had (van de vorige eigenaar), die stond in z'n paardenpaspoort. Die heb ik maar niet opgegeven want z'n gewone naam vond ik toch mooier Pling

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 21:58

Ja, dat kan,bij het startkaart aanvragen moet je de stamboeknaam én wedstrijdnaam invullen dus dan kun je gerust een andere wedstrijdnaam nemen.

Mijn (ex)paard heet Lukas op t papier en Costa Curta op wedstrijd. Dit heb ik btw niet verzonnen, dat hadden de vorige eigenaren al gedaan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie