Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rhijnauwen schreef:wij hebben zo'n bodem gehadwaren er niet blij mee, we hebben het al vrij snel vervangen door een eb en vloedbodem www.manegebodems.nl (da's wel duurder, maar absoluut de moeite waard!)
Kyona schreef:Bij de All Weather Tuft via buitenbak.nl zit een milieucertificaat en dit kan je dus probleemloos afvoeren. Wij hebben het in de longeerbak en de losgooibak. Het werkt prettig, de bodem is minder zwaar en goed gemixed.
In de buitenbak ligt het ook, maar van een ander merk. Hij is nooit nat of zwaar. Het enige is dat je er met springen kuilen in krijgt die je er soms lastig uit krijgt...
PhiaBink schreef:Wij hebben met een krui, een mestvork een en hooivork alles netjes verdeeld.
KarinvdM schreef:PhiaBink schreef:Wij hebben met een krui, een mestvork een en hooivork alles netjes verdeeld.
Hoelang ben je daar mee bezig geweest??
KarinvdM schreef:Jij weet dus hoe het moet... Je bent welkom om te komen helpen.
KarinvdM schreef:Waarom was je er niet blij mee?
maar ik wil graag een meer vlakke bodem, maar het moet wel betaalbaar zijn voor een hobby-ist die 1 of 2 paarden rijdt.
KarinvdM schreef:Mijn buitenbak is erg zwaar en in de zomer is het net een woestijn. Ik ben op zoek naar een oplossing waar de bodem beter van zal worden. Heeft iemand ervaring met de bovenstaande bodem? Andere tips en ervaringen zijn ook welkom.