op marktplaats staan deze zadels enorm goedkoop maar ik vraag me dus echt af of de kwalitijd wel goed is heb er wel oren naar maar ja iemand ervaring ermee.
naja, zelf heb ik er niet zulke goede ervaringen mee. Zadelmaker bij geweest, zadel paste Maar het zadel klapperde op haar rug, en toen heeft ze een rugblessure van twee maanden gehad, dit had (volgens DA) veel erger kunnen aflopen. Voor mij geen merano meer
Deze zadels worden ook bij zadelmarkt gekocht. Ik vind ze mooi qua uiterlijk, maar ze zitten niet lekker. Een vriendin van me had er een, maar die heeft ze na 6 maanden de deur uit gedaan. Ook zij zat er niet lekker op plus dat ze vulling in de kussens ging 'klonteren' (moeilijk uit te leggen, maar op sommige plaatsen zaten hele dikke plukken wol en op andere plaatsen bijna geen wol).
Die van Interhippique (adverteert op marktplaats) vind ik er ook wel wijs uitzien, maar of het echt wat is... Kan haast niet voor dat geld...
Ik zou -als ik jou was- op zoek gaan naar een goede 2e handse Ik heb een Kentaur en Wintec, beide 2e hands en liggen super op mijn paardjes. Denk ik dat je beter daarvoor kunt gaan
ik heb zelf ook al een goed zadel hoor een passier gt beter kan haast niet maar hier gaat hij nog uitgroeien dat weet ik zeker dus zoek iets met een brede boom nog niet direct maar kijk al wel wat rond
vriendin van me heeft een merano, zij vindt m super zitten en heerlijk rijden... ik zelf ben dr niet zo weg van (ben aan een jc met diepe zit gewent) maar op zich vindt ik t voor dat geld geen slechte zadels...
Ik ben zelf ook van plan om van zadelmarkt de Merano ATLANTA te kopen. Ik ga voor 1 jaar een paard leasen, dus om er nu 500,- aan uit te geven is me iets te veel. Ik ben gewoon opzoek naar een dressuurzadel met een beetje diepe zit die niet té duur is. Ik hoop dat ik aan dat zadel dan voldoende heb.