Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MysticTinker schreef:uh, uren. Tja volgens mij vind ik dan nooit fatsoenlijk de weg. Ik rij wel eens richting kasteel genhout, en het asielzoekerscentrum. Maarre waar precies kun je dan fijn rijden? Waar sta jij nu op het moment, misschien een keertje samen rijden?De uitrijmogelijkheden zijn er wel super, ligt aan danikerbos, een groot natuurgebied waar je uren kunt uitrijden.
Kaunos schreef:Wauw, herkenbosch das helemaal geweldig uit rijden.(Herkenbosch, vlakbij Roermond).
zoefie schreef:MysticTinker schreef:uh, uren. Tja volgens mij vind ik dan nooit fatsoenlijk de weg. Ik rij wel eens richting kasteel genhout, en het asielzoekerscentrum. Maarre waar precies kun je dan fijn rijden? Waar sta jij nu op het moment, misschien een keertje samen rijden?De uitrijmogelijkheden zijn er wel super, ligt aan danikerbos, een groot natuurgebied waar je uren kunt uitrijden.
Kaunos schreef:Ken jij overigens stal Wiertz in Vijlen? Die klinkt qua beschrijving op de eigen site ook niet verkeerd.
MysticTinker schreef:Ik heb ook al n hele tijd niet meer in Daniken gereden, maar je kunt vanuit daniken naar de stammenderbos, en ook onder de brug van spaubeek door naar Neerbeek, of richting kerkrade is ook veel, en volgens mij kun je zelfs op de hei in brunssum uitkomen, moet je kleine stukjes over de weg door dorpen heen. Dus daar kun je zelfs hele dagtochten maken, ruimte zat!
Ik sta in Neerbeek in een wei. Mn paard staat er nog niet zo lang, hij kent de omgeving nog niet zo goed en kan behoorlijk heet worden, dus voorlopig ga ik nog niet zo heel ver uitrijden met em. Misschien komende zomer
Kaunos schreef:Solvej, Harstikke bedankt voor je overzicht! En wat een mooie plek hebben jullie thuis, dat ziet er echt goed uit. Jammer dat het niet lukt om een binnenbak te mogen bouwen.
Wat ik uiteindelijk zoek is het liefst een stal met binnenbak, waar allerlei disciplines door elkaar heen goed samen gaan. Ik rij zelf sinds anderhalf jaar western en heb hiervoor dressuur gereden. Op dit moment sta ik ook op een gemenge stal met dressuur/western/recreatie en een enkele springruiter. Wat ik belangrijk vind is weidegang, een goede rijbak (liefst ook binnenbak, maar niet perse noodzakelijk), goede uitrijmogelijkheden en een goede, open sfeer waarin iedereen open staat voor elkaar.
Ik weet nu nog niet waar ik ga wonen, want afstand / reistijd naar stal is ook nog een factor.
Ken jij overigens stal Wiertz in Vijlen? Die klinkt qua beschrijving op de eigen site ook niet verkeerd.