ervaringen met EnergieMix van subli???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
naam
Berichten: 532
Geregistreerd: 11-07-04

ervaringen met EnergieMix van subli???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 09:52

zoals de titel al luid wil ik graag wat ervaringen horen over het gebruik van Energie Mix van Subli!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 10:27

Tja, wat wil je weten?

Mijn hengst vulde er mooi van. In het dekseizoen kan ik hem voeren wat ik wil maar hou hem niet op gewicht(hij dekt op het land, als het echt te gek word laat ik hem uit de hand dekken zodat hij niet de hele dag in touw is). 1,5 kg merrie of sportbrok was niet genoeg(voor een shetland hengst die ook op flink gras krijgt). Als ik hem meer dan 1 kg brok ging voeren werd hij alleen sloom en zat hij duidelijk niet lekker in zijn vel. Dus dan probeer je wat anders, en met succes!

naam
Berichten: 532
Geregistreerd: 11-07-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 10:50

ja wat ik dus weten wil is of t werkt, en vooral waar t voor werkt.

want op de verpakking staan meerdere dingen als meer energie, maar niet drukker, dikker worden.. en ik vraag me nu dus af waar je het t beste voor kan voeren.
Ik heb namelijk een paard dat energie zat heeft... maar wel een paar kilotjes extra mag aankomen en mag blijven. hij krijgt nu dagelijks mais bij zijn eten, en dat werkt goed, maar hij mag nog wel ietsje extra.. vandaar dat ik zit te denken of EnergieMix wat is, maar dan moet ie niet drukker gaan worden.. want energie heeft hij zat!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 16:15

Die van mij ging er geen pas harder van lopen. Maar dat doet hij ook niet van een flink portie sportbrok. Ik wou dat hij er wat flotter van werd, maar het is echt gewoon een hele lieve, brave flegmatieke pony.