wintec zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

wintec zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 19:47

Ik heb nu een wintec zadel vzh. Het is een wintec 2000. Van de zomer wil ik hem misschien verkopen. Hij is dan 1 jaar oud. Wat zou ik hier nu voor kunnen vragen. Hij is een klein beetje beschadigd en je kan zien dat ik er veel mee gereden heb. Het is een 17,5 inch. Ik wil hem zelf langs brengen ga hem niet opsturen via de post. Nieuw was hij compleet f 950,- met zadelhoes van divoza die ook een beetje beschadigd is.


lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:52

ik heb de mijne ook verkocht.
ook een wintec 2000 vzh en een jaar oud.
ik heb er ongeveer 200 euro voor gekregen.
we hebben bij verschillende winkels/mensen nagevraagd.
(Hij zag er nog als nieuw uit, totaal niet beschadigd en bijna niet gebruikt)
kunststof daalt gewoon veel sneller in prijs dan leer.
maar je weet maar nooit wat de gek er voor geeft Lachen

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 19:54

ik hoef er niet echt veel voor te hebben. Maar ik wil een leren zadel van de zomer en dan weet ik nu al dat ik niet meer op die wintec zal rijden. Als ik hem dan in de kast hou vind ik ook weer zonde. Zo liggen eral meer spullen die ik eigenlijk niet meer gebruik maar toch nog wel goed zijn

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:56

ik ken dat Lachen
heb ik dus ook en je blijft maar spullen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt maar omdat het zo mooi is allemaal.
je moet hem gewoon op internet zetten en kijken wat ze ervoor bieden.
je kan hem beter niet via de winkel verkopen want daar krijgen ze er meestal nog minder voor.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

probeer hem op deze site te verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 21:13

er is heel veel vraag naar wintec zadels en jouw model is een goed zadel. Ik denk wel dat je er zo'n 150 tot 200 euro voor kan krijgen.

probeer hem anders ook hier te verkopen !!

succes ermee!
greetzz

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131845
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 22:58

Er is inderdaad veel vraag naar dit type Wintec zadel, kijk maar eens op Marktplaats, daar worden regelmatig Wintecs te koop gevraagd.
Ik denk dat de helft van de nieuwprijs een goede prijs is.
Als het kleine beschadigingen zijn, dan zou je evt. kunnen overwegen om het zadel te laten repareren.
Als het zadel in een goede staat is (zonder beschadigingen) krijg je er meestal relatief meer voor terug.

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 23:07

je kan het altijd proberen maar ik weet zeker dat je niet de helft van de nieuwwaarde krijgt.
maar je moet het gwoon proberen

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 23:53

Ik wil m graag van je kopen!!! Laat me ff weten wanneer je m verkoopt, voor mij heft het ook nog geen haast dus dat komt mooi uit.....
ik bied 125 euro kaal en 150 euro met alles erop en eraan

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 00:04

Dit zadel is dus niet 'in goede staat' en 'goed onderhouden' om even wat advertentie-kreten te gebruiken. Nog wel goed bruikbaar.

Hooguit € 200 inclusief toebehoren.

Zet gewoon eens een advertentie op marktplaats ofzo. Tip: altijd meer vragen dan je er eigenlijk voor wilt hebben. Zakken kan altijd nog, hoger gaan niet. Gewoon een advertentie zetten en als je geen reacties krijgt laat je de prijs €25 zakken en probeer je het nog een keer. Kijk ook eens wat vergelijkbare zadels moeten kosten.

Ik heb ooit een zadel verkocht dat ik zo'n €350 waard vond, heb 'm -bluf- op marktplaats gezet voor €450 en binnen een week was 'ie weg voor €425 en die mensen waren nog blij omdat ze wat van de prijs af hadden gekregen }>

Nulla tenaci invia est via

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 00:10

vals Haha!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 00:18

zakelijk Haha!

Was trouwens wel een 'populair' zadel, goed merk etc., heb nog weken daarna mailtjes gekregen of 'ie er nog was.....
(was zo blond om het mailtje met de code waarmee je de advertentie kunt verwijderen te wissen)

Nulla tenaci invia est via

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 08:47

hadden jullie dat zadel bij de mensen opgehaal of langs gebracht toen jullie het verkochten. Ik vind het niet erg om het langs te brengen dan kom je nog eens ergens. Kan je daar ook misschien in de buurt nog even dingetjes bekijken/shoppen of lekker wandelen.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 11:07

Ze hebben het bij mij thuis opgehaald. Had geen tijd en geen zin om half Nederland door te gaan crossen eer ik m'n zadel kwijt was, straks willen ze het toch niet en dan heb je voor niks gereden, heb ik geen trek in, heb wel wat beters te doen en heb geen zadelpasservice.

Ze mochten het bij mij thuis ophalen en bij betaling van het volledige aankoopbedrag als borg het zadel mee nemen. Past het, houden zij het zadel en ik de borg zijn we rond. Past het niet breng je het zadel binnen 3 dagen onbeschadigd terug, krijg je je borg terug.

Nulla tenaci invia est via

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 17:06

daar heb je ook wel gelijk in bedankt voor de tip


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Justico en 27 bezoekers