Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
imker schreef:Ikke, het gaat hier om BEDRIJFSMATIG paardenvervoer...
sirdrake schreef:Tip 4
Vriendendienst
zodra iemand voor jou je paard vervoerd voor bijv benzinekosten vergoeding ja zelfs aanbod voor een drankje is hij/zij verantwoordelijk
voor de schade als er iets gebeurd en dekt de wa verzekering van beide dit niet houdt hier rekening mee
sirdrake schreef:als je het binnen een maand rond hebt gekregen wil ik wel eens weten of je een NIWO vergunning hebt en wat voor een soort keuring je op je trailer hebt en wat voor verzekering heb je lopen en ben je verzekert als je eens per ongeluk een ongeval krijgt en het paard mankeert wat (bijv) een windtstoot en je beland in de sloot

[edit]Blij met mijn eigen trailer. Geen paardentaxigezeik. Die zijn VEEL te duur....[/edit] sirdrake schreef:als je het binnen een maand rond hebt gekregen wil ik wel eens weten of je een NIWO vergunning hebt en wat voor een soort keuring je op je trailer hebt en wat voor verzekering heb je lopen en ben je verzekert als je eens per ongeluk een ongeval krijgt en het paard mankeert wat (bijv) een windtstoot en je beland in de sloot
Frank schreef:
Maar wat een gedoe! Ik dacht dat het om die leuke paardentaxi's ging die in bijv. Amsterdam rondrijden met toeristen[edit]
Blij met mijn eigen trailer. Geen paardentaxigezeik. Die zijn VEEL te duur....[/edit]
en als ze er achter komen dat er ook maar een tank diesel of benzine daarvoor is gegeven betaald je verzekering namelijk niet ze zeggen van wel maar dat is niet zo het is alleen maar een tip die ik geef ik heb het eens van iemand gehoort die het is overkomen die verzekering betaalde dus niet uit hij moest alles zelf betalen doordat de vergoeding ter sprake was gekomen en dat was hij nog eens niet maar iemand anders vertelde het door aan de verzekering sirdrake schreef:ja je kunt wel prive rijden maar jij bent verantwoordelijk voor de vracht die je rijdten als ze er achter komen dat er ook maar een tank diesel of benzine daarvoor is gegeven betaald je verzekering namelijk niet ze zeggen van wel maar dat is niet zo het is alleen maar een tip die ik geef ik heb het eens van iemand gehoort die het is overkomen die verzekering betaalde dus niet uit hij moest alles zelf betalen doordat de vergoeding ter sprake was gekomen en dat was hij nog eens niet maar iemand anders vertelde het door aan de verzekering
sirdrake schreef:he jurenko je kent me wel bedankt voor de tips die je mij toen gegeven hebt ik heb er veel aangehad![]()
Maar heb jij een zwarte shire die toen naar de kliniek moest??