Allergisch voor stro???

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

carlijn83

Allergisch voor stro???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 23:05

Ik vroeg t me ff af, is dat mogelijk??
Mn (ex) paard die nu naar Rotterdam is staat daar nu op stro.
Bij ons heeft ie altijd (=2.5 jaar) op zaagsel gestaan.
Ik heb regelmatig contact met de nieuwe eigenaresse en ze mailde me pas dat ie helemaal onder de schilfertjes zit.
De DA was er al bij geweest maar die kon er ook geen zinnig woord van zeggen. Dat ie misschien een gevoelige huid heeft. Schiet ook niet echt op dus. (t was iig geen schimmel o.i.d.)
Ik denk dat zover als ik dat nog weet dat ie bij de eigenaren voor mij ook altijd op zaagsel heeft gestaan.

Bestaat zo'n soort van allergie??
Wie kent er een soor gelijk geval???

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:42

Bestaat inderdaad wel...ik kan er verder niets over zeggen, maar een pony op de manege waar ik vroeger reed had er ook last van.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 01:06

Lijkt me gek dat het aan het stro ligt, maar ja, niets is onmogelijk als het om allergie gaat.
Ik zou toch eerst alle andere mogelijkheden nagaan voordat ik het stro maar de schuld zou geven. Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord.

Bertus

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 20:29

Goed ik weet dus niet al t precieze ervan omdat ie nu aan de andere kant van t land staat.
Ze (de nieuwe eigenaar) zou t er nog met dr dierenarts overhebben en misschien dat die schilfers naar t lab gaan voor onderzoek.
Maar ik vroeg me dus gewoon af of er iemand meer van weet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie