wie heeft er goed advies voor mij????????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bijtje
Berichten: 172
Geregistreerd: 07-02-02

wie heeft er goed advies voor mij????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 16:20

ik rij ongeveer al een half jaartje op een paard van iemand anders en daar les ik ook mee. Maar dit paard is drachtig en krijgt rond 23 mei haar veulentje. Nou ben ik nu al rustig aan bezig met afbouwen van het rijden. Maar nou zit er over te denken om te stoppen met lessen omdat ik toch niet meer het uiterste van haar kan vragen. Ik wilde eens vragen hoe jullie daarover denken en of iemand misschien nog goeie ideeen heeft over het afbouwen van het rijden.

De meeste zeggen van je paard geeft het zelf wel aan en alles maar als dit paard het nou niet zo goed aangeeft. ik heb zelfs het idee dat hoe dikker ze wordt hoe harder ze gaat lopen. Ze heeft al wel meerdere veulens gehad maar is nog nooit door gereden totdat het veulen zeg maar kwam. wie o wie heeft er misschien nog een advies wat een beetje handig voor mij is om te gebruiken??????????????? Verward Verward Verward


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:24

Je kan paarden nog best lang blijven rijden hoor. Je moet het natuurlijkw el afbouwen, waar je nu dus mee bezig bent, maar ik denk dat het ook niet leuk is voor haar om stil te blijven staan. Je kunt haar misschien wel op de wei zetten voor de laatste 2 maandjes. Maar ik zou gewoon lekker doorrijden, en eventueel lessen met een ander paard indien mogelijk.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, IASCrawler, YandexBot en 39 bezoekers