hellupp! op kamers...(lees: ponyproblem)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

hellupp! op kamers...(lees: ponyproblem)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 23:19

Ik heb een problempje. Ik ga namelijk volgend jaar op kamers en kan ik dus alleen in het weekend erop rijden. Huilen
Maarre...ik heb nu sinds een jaar iemand die één x in de week op Image rijdt en dat gaat volgens mij hartstikke goed en ze vind het ook hartstikke leuk en wil het graag blijven doen. Maar omdat zij volgend jaar ook examen moet doen kan ze niet meer dan 2x per week rijden. En ik ben 4 dagen per week er niet. Kan ik nu dus het beste iemand erbij zoeken voor de andere twee dagen of iemand die gewoon helemaal 4 dagen kan rijden?

Heeft hier iemand ervaring mee en/ of weet iemand wat het beste is?

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 23:23

tja das een moeilijke keuze!!
als ik jouw was zou ik dat arme kind er niet af gooien want zo te horen doet ze hem dus al een jaar, ik zou dan op de stal vragen waar je staat of daar iemand hem dan die 2 dagen zou kunnen doen

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 23:27

dat wil ik eigenlijk ook helemaal niet omdat ze het hartstikke leuk vind en het supergoed gaat... maar ik vroeg me af of het slecht was als we dus met z'n drieeën op d'r rijden...
problempie... maarre... ik doe het liever ook zo ja..
zal ik toch dat maar eerst ff gaan proberen.

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 23:28

maarre verdere reacties zijn altijd welkom!

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 23:30

als je niet wil dat er 3 mensen op rijden dan zorg je dat iemand anders je paardje 2 keer in de week, dan niet 2 dagen achter elkaar, longeren of lekker losgooien! zo voorkom je problemen! Pling

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 17:22

Je kunt je paardje die andere 2 dagen ook gewoon in de wei zetten oid. Als jij in het weekend rijdt, en dat meisje, waar ik van vind dat je die moet houden, als jij vindt dat ze goed voor je paardje is, die andere twee dagen laten rijden.

Omdat jij problemen hebt, vind ik niet dat je de verzorgster van je pony moet dumpen en op zoek gaan naar iemand die vaker kan.

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 22:47

Das wel een strak idee ja, een iemand zoeken die kan losgooien of longeren ofzo...
en misschien vind ik nog wel een fijne ruiter...
Thanx, jullie hebben me overtuigt haar niet weg te doen(tis geen ding!)... zoals ik ook niet wilde, maar als ze je gaan vertellen dat het slecht is als je zoveel verschillende mensen op d'r rijden ga je ff twijfelen...

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:12

das echt niet slecht hoor! op mijn pony en paard rijden er ook 3 per week. veel suc6!