Endurance uitrusting

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Navy

Endurance uitrusting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 20:54

Hoi,
Ik was even benieuwd wat jullie 'endurance uitrusting' is.
Ikzelf rijd met een Endurance hoofdstel (dus waarvan het bit afgeklipt kan worden en t een halster is), een gewoon Stubben vzh zadel en een shabrak (zadelvormig) van Kavalkade, met een of ander spul op de bovenkant, niet echt gel, maar wel heeel fijn voor de rug.
Reed eerst met bontdekje, maar dit scheen fijner te zijn, en idd, heb geen klachten!! Rijd heel fijn!!
Heb nieuwe beugels gekocht (helemaal dicht van voren) maar daar moet ik nog ff aan wennen en daar start ik voorlopig dus nie..
Ik ben benieuwd..
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:24

Ik rijdt ook met halsterhoofdstel (of endurancehoofdstel dus), maar soms ook met een leren hoofdstel met een hackamore. Ik krijg m'n hackamore namelijk niet aan m'n halsterhoofdstel... grrrrr!

Ik rijdt met m'n dressuurzadel. Ik had eerst een westernzadel, maar omdat Ed zo gigantisch is gegroeid paste die niet meer (trouwens, die is nog te koop! Schijnheilig ). Ik heb er een normaal, vrij dun zadelvormig dekje onder met een gelpad.

Ik rijd zonder beenbescherming. Maar voor na de rit heb ik wel van die beencoolers van Action. Die doe je om het been, met koelelementen erin. Erg makkelijk!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:25

ow oliebol... twee keer gepost!
Laatst bijgewerkt door carola op 20-03-02 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 21:47

Hey, dat klinkt idd erg handig Lachen Misschien iets voor mij, ook door Navy's hoefkatrolontsteking..
Ik rij wel met peesbeschermers en soms (ligt aan de ondergrond) met strijklappen.
Ik heb ook een tijd met Westernzadel gereden, maar dat beviel toch minder, kon toch minder fijn lichtrijden, en heb die nu net een maand geleden verkocht en rijd weer fijn op mijn Stubbentje Lachen
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 01:39

Ik rijd Ilonk met een gewoon hoofdstel, of met een leren halster met bit er aangeklikt en een vzh zadel. Met dekje en bontje. Ilonk rijd ik met beschermers voor omdat ze strijkt
Joey rijden we met een meroth bitje (leer) zonder hoofdstel en een vzh zadel voor hem gemaakt. Verder een dekje en een schapen vachtje.
Joey heeft geen beschermers om omdat hij niet stijkt of iets dergelijks.

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie