Ervaring met bach flower remedy?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kenso0wlover

Ervaring met bach flower remedy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 16:16

Nou de vraag is wel duidelijk toch?
Ik weet dat er al meer topics over zijn geweest maar ik kon ze echt niet vinden.
Maar voor wedstrijden ben ik dus altijd erg zenuwachtig, en mijn paard reageerd er erg sterk op.
Nu had ik dus gelezen over de bach flower remedy en ik wou het dus een keer gaan proberen. Dus wij een flesje gekocht maar nou wou ik graag weten of het bij jullie gewerkt heeft? En hoe lang jullie het van te voren gaan gebruiken en hoe vaak.

Alvat hartstikke bedankt
Groetjes isabelle

misziloon84

Re: Ervaring met bach flower remedy?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 16:22

Ik heb het niet gebruikt voor de wedstrijden. (ik rijd nl. geen wedstrijden meer) Maar wel voor de examens. Ik gebruikte 5 sprays op een dag. en als je voelt dat je meer nodig hebt dan spray je nog een x. (of druppel natuurlijk)

Bij mij werkte het echt heel erg goed. en normaal gesproken ben ik best wel een stresskonijn.

Veel succes

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 16:24

Bedankt!
Maar na hoeveel tijd gaat het werken?

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 16:28

ik heb het een poosje geleden getest bij Jelmer op de trailer. de heenweg vantevoren gegeven en hij gaf geen kik. de terugweg (onbewust) niet gegeven, en hij brak de boel af. toen zijn we onderweg gestopt en heb ik hem een paar druppels van mijn hand laten likken en de rest van de terugreis ging heerlijk rustig. sindsdien geloof ik er heilig in (en het werkte dus héél snel )

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 16:38

chaai schreef:
ik heb het een poosje geleden getest bij Jelmer op de trailer. de heenweg vantevoren gegeven en hij gaf geen kik. de terugweg (onbewust) niet gegeven, en hij brak de boel af. toen zijn we onderweg gestopt en heb ik hem een paar druppels van mijn hand laten likken en de rest van de terugreis ging heerlijk rustig. sindsdien geloof ik er heilig in (en het werkte dus héél snel )

Hopelijk werkt het bij mij ook zo snel en zo goed

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 17:52

Mijn hond krijgt de rescue als het onweert en dat werkt goed.
Mijn broer gebruikt het ook..heeft nogal wat oliebol te verwerken en hij zegt dat het beter werkt dan alcohol

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 20:23

Jenna schreef:
Mijn hond krijgt de rescue als het onweert en dat werkt goed.
Mijn broer gebruikt het ook..heeft nogal wat oliebol te verwerken en hij zegt dat het beter werkt dan alcohol

Die tip van Drink wat voor je proef kreeg ik ook al
maar lijkt me niet zo'n slim idee

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 23:50

ik gebruikt voor mezelf voor wedstrijden de resceu remedy van bach werkt erg goed, ben nog steeds zenuwachtig maar hou me kop erbij ik klap niet dicht dus ik blijf rijden, voor mij echt een uitkomst!

misziloon84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:15

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:29

En hoe lang werkt het dan?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:56

Ik gebruik bij mn hond vervain, elke dag twee druppel zuiver op bv een koekje of op zn eten. vandaag was ie voor de eerste keer in een hele tijd behoorlijk rustig in de hondeschool. Geen idee of het daardoor komt. Ik geef hem vervain, verder heb ik ook nog rescue remedy die ik vooral gebruik voor momenten als ik snel iets nodig heb, bv plostelinge stress momenten.