spelen!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sinneke

spelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 11:06

Hey

Ik ben op zoek naar zo'n speelbal om in de wei te leggen.
Wat kan je daar het beste voor kopen en hoeveel kost dat?
Zou het graag voor de verjaardag van de eigenaar van mijn verzorgpaarden kopen
hengstje van 2/3 jaar heeft dan ook wat fun als we niet met hem bezig kunnen zijn

x-x-x-jes

sinneke

Vayo

Re: spelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 11:20

Hoi,

In de bit stond laatst een onderzoek naar leuk, goed en veilig paardenspeelgoed. Ik zal er hier even wat over zetten.

Je hebt bijvoorbeeld de Equiball. Hier kun je biks in doen, dat er uit valt als je pony met de bal rolt. Veel paarden vinden het leuk, maar sommige raken geobsedeert door die bal en er zijn ook paarden die er zwaar gefrustreerd van raken. € 86.19 Afbeelding

Ook heb je de Jollybal. Een speelbal met een handvat. Deze moet zich zelf opblazen als hij wordt ingedeukt, maar dat viel in de test soms wat tegen. Maar op zich wel leuk en veilig speelgoed voor in stal of in de wei. € 22,00 Afbeelding

Maar het beste kwam uit die test: een gewone oranje pion. Ze hadden grote en kleine, maar de paarden vonden de kleine het leukste. De paarden speelden er echt mee. Na verloop van tijd deukte ze wel in en sommige gingen ze kapot, maar die dingen zijn in verhouding het goedkoopste. Als je zo'n pion zou kopen moet je er wel op letten dat heel de pion van flexibel rubber is en niet dat de voet keihard is.
Afbeelding

Succes!!!