Degene die mijn veulen kwam schetsen en chippen liet zichzelf op dit onderwerp helemaal leeglopen en zijn mening ken ik dus inmiddels.

Ben heel benieuwd hoe jullie jezelf zien?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manonnetjoe schreef:Die zijn er maar heel weinig, vaak denken ze dat ze het zijn, maar ondertussen....
ellepel schreef:ik was in een vorig leven geloof ik zelf een paard.
![]()
Lusitana schreef:Vroeger (heb je haar weer) hadden alleen paardenmensen paarden. Nu koopt iedereen maar een paard.
Het verschil? Interesse en kennis en vooral: mensen met paarden hebben nog een (sociaal) leven naast paarden, paardenmensen niet, hun sociale wereld zijn met name vrienden die ook paarden hebben of die ze van concoursen kennen.
Met uitzonderingen natuurlijk. Echte definities kun je niet geven, denk ik.
Lusitana schreef:Vroeger (heb je haar weer) hadden alleen paardenmensen paarden. Nu koopt iedereen maar een paard.
Het verschil? Interesse en kennis en vooral: mensen met paarden hebben nog een (sociaal) leven naast paarden, paardenmensen niet, hun sociale wereld zijn met name vrienden die ook paarden hebben of die ze van concoursen kennen.
Met uitzonderingen natuurlijk. Echte definities kun je niet geven, denk ik.
sherif schreef:Kort gezegd: wil je niet samenwerken met je paard en niet eens een poging ondernemen dan ben je in mijn eigen dus gewoon iemand die een paard houdt maar er niet echt van houdt..dus geen echte paardenmens!