manen trekken

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ilse_

manen trekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-02 11:20

Ik rijd sind 2 weken weer een nieuw paard Haha! Knipoog Haha! een 6 jarige ruin van de hengst Guidam. Ik helemaal blij natuurlijk. Nou is er het volgende aan de hand. Ovatie (dat is zijn naam ) was al tijden niet meer naar de kapper geweest en hij had dus ook aan beide kanten van zijn hals een manenbos van wel 20 cm hangen. Ik had mezelf al voorgenomen om daar een keer een middagje letterijk voor uit te trekken en dus ik aan de gang. Nou het was een ramp. hij vond het trekken echt vreselijk en ik deed hem ook echt pijn. Boos! Lips are sealed Boos! Nou zou je zeggen knip hem dan gewoon maar hij heeft zoveel haar dat ik hem dan niet zou kunnen invlechten en dat staat toch wel zo netjes op wetstrijd.
Weet iemand een mannier hoe ik zijn manen goed kan uitdunnen zonder hem te martelen
ik hoor wel van jullie.

niet hebben wat je wilt maar willen wat je hebt!!!!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 11:29

Simpel: gewoon een uitdunschaartje kopen...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Gast546

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 13:10

Er zijn ook een soort uitdunmesjes te koop, lijkt een soort kammetje maar er zit een mesje in. Ze worden veel gebruikt voor het trimmen van honden,maar ik gebruik ze ook altijd voor de manen.
Een uitdunschaar werkt trouwens ook goed.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie