wat kan ik het beste doen ?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

wazzup

wat kan ik het beste doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 13:22

hoi !!

mijn pony vind het heel moeilijk om alleen te staan ......ze staat wel gezellig in een stal , ze gaat elke dag naar buiten , en als ze elke dag naar buiten gaat staat ze lekker met een groep van 8 andere veulentjes !! van bijna allemaal 1 jaar oud ! mijn pony is ook bijna een jaartje oud

daarom doe ik wat basisoefeningen met dr om het zo over 2 en een half jaar zo makkelijk mogelijk te maken voor me zelf en voor haar

aangezien ik dit allemaal in de bak doe .......is ze niet weg te slaan bij het hek .... Verward ze kan wel zonder mensen ( voor een tijdje ) maar niet zonder paarden ( ook niet voor een tijdje ) daarom is ze dus niet weg te slaan bij het hek .......

omdat ik veddere ongelukken wil voorkomen ( want die zijn namelijk al gebeurt !! ) vraag ik me af wat ik nu het beste kan doen .....jah met andere paardjes in de bak zetten dat snap ik zelf ook wel ......maar.....ze moet toch ook alleen kunnen ??? lijkt mij !! als ik zometeen met dr ga rijden ( over 2 en een half jaar ) moet ze ook alleen in de bak kunnen !!

De ongelukken zijn tot nu toe niet zo erg ....maar ze kunen altijd erger worden ......zoals laatst ......ze galopeerde mij op het hek af en vloog er dwars door heen het erf op !! ik schrok me dood

kan iemand me helpen

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

Gast746

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 21:37

Misschien is ze er nog te jong voor? waarom wacht je niet nog een jaartje of zo.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:49

Inderdaad, ze is nog erg jong en heeft inderdaad haar vriendjes nodig. Later kun je dit probleem wel aanpakken, alhoewel ik denk dat het probleem dan veel minder erg is. Alleen in de bak rijden is toch wel iets anders als gewoon staan. Dan zit jij op haar rug, en heb je dus meer controle over haar.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 23:41

Jong of niet.. toch is dit wel te doen. Alleen moet "PAARDJE Sylvana" heel erg bezig met het opeisen van de aandacht als je begrijpt wat ik bedoel.

Gewoon af en toe een eind wandelen kan al heel erg helpen. Zeker omdat dan de maatjes uit beeld raken.

Bertus.

spokey

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 06:42

Webster kon ook nooit goed alleen staan toen hij jonger was. ging gewoon onder het stroom draad door zo zijn stal weer in. Ook als het stroom erop stond. Ik dacht nog zal wat worden als ik straks ga rijden. Geen problemen gaat hartstikke goed. Nu ben ik hem verkeersmak aan het maken. Mijn grootste angsten waren de treinen en andere paarden. Treinen maakt hij niks van. En andere paarden was ik zondag tegengekomen ik was voor de derde keer naar buiten met hem maar voor de eerste keer alleen kom ik drie andere paarden tegen. Ik kreeg al de kriebels zal je zien wil hij straks niet meer verder en dan keert hij om en straks gaat hij er keihard achteraan. Nee dat deed hij dus niet hij keek niet eens naar ze. Ik was zo ontzettend trots op hem.
Het word dus vanzelf minder als je paardje wat ouder word.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie