Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ushi schreef:Ik heb er geen paard vandaan, maar heb ooit wel de aanbieding gehad daar paarden te rijden.
Kuiken schreef:Zelfde verhaal als Needje eigenlijk! Alleen zat mijn paardje daarbij ook lichamelijk in de knoop..
rona schreef:Ik heb mijn paard bij haar gekocht afgelopen zaterdag en heb gisteren mijn eigen DA erbij gehad. Resultaat: afgekeurd, ze zou maandag door Mirjam opgehaald worden. Hoop dat dat gebeurd want nu benik mn vertrouwen in haar kwijt!
kiana schreef:ik vond de paarden erg mager en slap.
O wat waren ze braaf, kan ook niet anders als er geen voer in zit.
Nee, vind het echte amateurs.
Heb dus niet gekocht daar.
NehnaDagmar schreef:Je titel is heel erg onduidelijk dus ik Tem even
tjielp17 schreef:Kuiken schreef:Zelfde verhaal als Needje eigenlijk! Alleen zat mijn paardje daarbij ook lichamelijk in de knoop..
jij staat bij needje op stal tog?
ben er gisteravond geweest n.l
Kuiken schreef:Tuurlijk begrijp ik mensen die daar op vertrouwen een paard aanschaffen en een kat in de zak kopen. Maar ze vraagt naar ervaringen en daar kan ik niet mee helpen, tuurlijk zijn er wel verhalen maar ik heb er weinig behoefte aan om hier met modder te gaan gooien.
Maar bedankt voor je compliment!!!
Needje schreef:Denk ook niet dat met modder gooien de opzet is van dit topic. De TS wil alleen weten of ze de enige is met slechte ervaringen, of dat er meerdere zijn. Mijn problemen met die stal zijn voornamelijk persoonlijk. Maar omdat ik er heel veel kwam, heb ik ook een heleboel gezien. Dus ik vind dat ik mensen wel mag waarschuwen. Ze heeft best leuke paarden staan. Maar wees gewoon op je hoede. Maar ik denk dat dat bij elke handelsstal wel zo is!