Zoals sommige wellicht weten is bij mijn paard artrose geconstateerd. Nadat je dat hebt gehoord heb je wel wat vragen aan je veearts maar meestal komen de meeste vragen pas de dag of de week erna.
Nu zat ik mij te bedenken dat er vast nog veel meer mensen dezelfde vragen hebben als ik.
Is het wellicht interessant als ik een infoavond organiseer met een arts die veel weet over beenproblemen zoals peesblessures, spat, artrose, hoefkatrolontsteking....?????
Hier kan iedereen dan zijn vragen stellen over de symtomen/ genezing/medicijnen/homeopatie/trainingsvoorschriften bij beenproblemen ed.
Aan jullie dus de vraag:
zou je zelf willen komen??
waaraan zou de avond moeten voldoen??
als het echt iets heel interessants wordt hoe ver zou je er dan voor willen reizen?
wat zou je betalen voor zo'n bijeenkomst?
(eventueel kan het natuurlijk op verschillende plekken in het land worden georganiseerd)
welke kwalen vind jij het meest interessant?
hopelijk zijn er veel enthousiastelingen onder jullie...
groeten Kirsten
ps het leuke van een avond met lotgenoten is dat je veel van elkaar kan leren. Ik zou er dan dus ook direct een enquete aan vast knopen om een klein onderzoekje te kunnen doen naar de bevindingen van eigenaren met een paard met benproblemen.
Laatst bijgewerkt door oosterhoff op 20-09-05 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt