Waarom doet hij dit?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ineke2

Waarom doet hij dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 11:17

Afgelopen maandag zat ik met Levi in de bak, Levi was lekker aan het rennen ect...en ik zat toe te kijken. Op een gegeven moment komt ie naar mij toe even snuffelen enzo en toen gooide hij opeens een voorbeen op mijn schoot Verward
Ik schrok hier een beetje van, gelukkig deed hij verder niets, maar ik heb hem wel weg gestuurd. Waarom zou hij dit doen?

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:22

uit baldaadigheid denk ik, een beetje spelen *LOL*

gr kat

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:24

Gewoon uitproberen denk ik. Even testen wat hij kan doen met je. Of je als speelgenootje kan fungeren (nee dus want je bent geen jong paard, is een beetje link om echt paards met hem te gaan spelen).
Dat je hem hebt weggejaagd is goed. weet hij dat hij dat niet kan met jou. Dan weet hij ook dat jij dus hoger in rang staat.

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:27

Spelen!
Tobi doet het ook vreselijk, maar die wil echt wild spelen en wil geen verschil zien tussen paard en mens. Ik ga dus ook echt niet in zijn hok, want hij stijgert zo op je nek en rent je achterna. Uit baldadigheid met zijn oortjes naar voren.
Netjes opgelost. wel wegsturen, maar niet straffen. Spelen doet 'ie maar met zijn soortgenoten!

:evaw:

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:58

Ik denk dat hij het as spelen bedoeld!

Pienke heb ik vorig jaar zomer pootjes leren geven, zodra ik er aan kwam en ze wou aandacht gaf ze poootjes, bij mij heel rustig... bij sommige andere heeft ze wel voor wat blauwe knien gezorgt!
Die zaten dan rustig... gaven haar geen aandacht:BATS... pootje van Pienke
Lovers

Sommige ezels kunnen enkel over paarden praten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie