Hellup!!!!!
ik heb verzorgpaarden, waarvan er nu 1 weg moet. Nu willen die lieve eigenaren liever dat hij naar mij toe gaat dan naar iemand anders. Het gaat om een hengst, belgisch trekpaard wordt 13 april 2. Ik ken hem al vanaf de dag na zijn geboorte. En het is gewoon mijn binkie.
Als hij weg gaat vind ik dat echt niet leuk ofzo.
Maar nu is mijn vraag zou het heeeeeeeeeeeeel duur zijn om een trekpaard te houden. Ik weet wel ongeveer welke kosten ik kan verwachten, maar toch graag jullie advies hierover!!!!!
Het land is niet de duurste post. Maar ik heb meer mijn vraagtekens bij de dierenarts.
jullie zullen het wel rare vinden,anyway: Ik heb al sinds mijn 10e of 12e verzorgpaarden (verschillende, deze sinds een jaar of 2 dus) maar dat is toch heel anders als een eigen paard. En nu het begrip 'eigen'paard dichterbij lijkt te komen, wil ik toch wat meer informatie over het kostenplaatje. Met name dus de dierenarts. Als je paard gezond is hoef íe niet zo vaak te komen, de DA.
Ik denk dat voor mij het land en de hoefsmid en de wormenkuren etc geen punt moeten zijn.
Zadel en hoofdstel etc is pas over 2 jaar aan de beurt.
Heel graag reactie aub.
Alvast bedankt.
Groetjes Bianca