Stalling Utrecht

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

peeky

Stalling Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 15:05

Via de zoekfunctie kreeg ik alleen een oud topic van 5 jaar geleden waar nog over guldens werd gepraat, dus da's niet zo handig

Ik ben dus aan het rondkijken of er een leuke stalling in de buurt van Utrecht te vinden is Prijzen zijn allemaal al aardig op internet te vinden, het gaat me vooral ook om details zoals sfeer. Waar ik niet van hou is een stal met gespannen sfeer en een hoop geroddel, maar dat lijkt me nogal wiedes. Ik hou van een stal met een gezellige, ontspannen sfeer en waar iedereen elkaar lekker in hun waarde laat. Niet te duur zou ook mooi zijn, maar ja ik maak me geen illusies zo in de randstad. Binnenbak niet nodig, buitenbak moet wel goed te berijden zijn, ook in nattere tijden en met vrieskou. Weidegang/paddock zou ook fijn zijn. Iemand tips?

plutolover

Re: Stalling Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 16:07

ik weet niet presies waar je in utrecht woond.

Maar in haarzuilens is er een gezellige manege.Geen gespannen sfeer.
En geroddel heb je overal.Maar ik vind het op deze manege heel erg mee vallen.Ik ken er vele waar het erger is.

Anders kan je ook op de website van hun kijken.
De kosten zijn ongv tussen de 190 en 230 euro.Ligt er aan welke stal je neemt. bix,stro en kuil is incl. uit mesten moet je zelf doen.

De paarden worden met mooi weer.Naar buiten gedaan.

ze hebben
*binnenbak
*paddock/longeerbak
*buitenbak
*longeerkraal (silo)
*wasplaats
*weides

En een gezellige katine

Wilma1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 20:55

Hi,

Ik heb je hedenavond effe een pb'tje toegestuurd

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 21:13

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 07:37

Stal Verkerk in Werkhoven (net op de rand tussen Houten en Werkhoven)
Goede buiten bak, stapmolen, longeerbak, weide gang (kan hele jaar door) spuitplaats, kantine en een kleine vereniging
Kosten weet ik niet uit mijn hoofd pony rond de 140 en paard rond de 190 (sorry als het fout is kan het voor je na kijken!!)
Voor meer info pb maar

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 08:06

bij ons op stal zijn ook nog stallen vrij.
Stalling bevind zich in bunnik, ongeveer 6 km van stadion galgenwaard/ de uithof.
2 rijbakken, longeerbak, weiland.
Kosten voor pony is geloof ik 160 en paard 180 inclusief hooi/ kuil en stro. excl. biks.
bij interesse pm me maar

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 08:45

Bedankt voor de tips Ik ga dinsdag bij Amelisweerd kijken, vond ik er wel goed uit zien op de site enneh: per fiets te bereikbaar vanaf mijn kamer Hopen dat het was is, dan heb ik Jildau binnenkort weer lekker dichtbij me

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 10:45

mocht het niets worden, fiets dan gerust een stukje verder langs dezelfde weg zijn een aantal pensionstallen!
bv. vd Vecht, www.stalrhijnauwen.nl (meld even dat je via bokt komt kijken, we staan op dit moment nl. vol) v.Wiggen. Mocht dit allemaal niets zijn zoeken we gewoon verder!