Vrouwelijke vraag: Wat voor BH met het rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 10:54

aaaahhh Bhs ik wordt er gek van.

Sportbh´s werken mij niet omdat ze bij mij absoluut geen steun geven. Niet omdat ze groot zijn (absoluut niet) maar omdat ze zwaar zijn. Iedere keer weer als ik een BH ga kopen komen ze weer met die klote sportdingen aan. Ik haat ze en ze doen pijn (schouders) als ik ga springen schud alles nou dat wil je niet??toch?.

Ik heb dus nu een stevige normale BH gekocht met beugels oke het was een rib uit mijn lijf maar het werkt tenminste. Super mooi is hij niet maar wel functioneel en daar gaat het om.

Voor gewoon heb ik een mooie (ook dure) BH.

Onderbroeken heb ik er een met kleine pijpjes en zonder naden van sloggie super zijn die en zitten ook nog lekker Lovers .

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 11:00

Ik koop ze van Nike en die zijn zo ontzettend prettig! Voel niks hobbelen of wiebelen en ik voel niet eens dat ik een BH aan heb. Zijn wel prijzig maar dat heb ik liever dan een schuddend bovenlijf Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 11:03

heb al jaren 2 bodybasics, maar die worden toch echt slap. Dus ik heb deze herfst (verdien zelf geld) samen met een dure rijbroek een Champion gekocht. Brede bandjes, niets snijdend, echt heeeeerlijk. Zit 10x beter dan bodybasics. En zelfs als ik ongesteld moet worden heb ik nergens last van (de laatste paar maanden wordt alles dan zó pijnlijk, dan kan ik nauwelijks hardlopen, en paardrijden is dan helemaal een crime, maar met mijn champion kan ik nu 'gewoon' rijden).
Champion is echt geweldig, Prima bh, doe ik nu gewoon aan als ik ongesteld moet worden... pech dan! Dromen

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 11:06

Zelf rijd ik met een sportbeha van body basic, zit goed hoor.
Wat strings aangaat, dat rijd voor geen meter Misselijk ik heb bij Hans textiel van die ( pardon) "oma-onderbroeken" gekocht enorm groot maar die krimpen niet in de was en zitten altijd goed Lachen , zelfs na het opstijgen hoef ik niet te wrikken aan mijn onderbroek omdat ie gewoon op zijn plaats blijft, hahah wat wil je ook ze zijn echt groot! ik heb ze bewust een beetje ruim genomen want dan zie je ook geen naad rond je kont en benen zitten. Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 11:08

dat gaat bij mij zo schuren... IK heb een broekje met pijpjes gekocht. Zit wel redelijk, maar ik krijg altijd van die rare waanideeën. Ik rij gewoon met string, wordt je hard van...
Of strakke onderbroeken. Ik rijd vrijwel nooit door, dus geen probleem. Pas als het lange wedstrijden zijn trek ik mijn broek met pijpjes aan...

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 11:31

Rare waanideeen van een onderbroek met pijpjes?? leg eens uit.......je maakt me nieuwsgierig.

Ik rij maar niet meer met string, want dat was niet zo;n succes. Dus idd maar gewone onderbroeken.

Met een wedstrijd wel goed opletten dat je geen zwarte aan hebt en zo Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 11:49

www.borstenforum.nl

mhh speciaal forum gevonden via Google ??

Afbeelding

zoiets heb ik maar dan van sloggi zitten heeeeeerlijk Lovers .

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 12:41

Eej!

die fila bh's zijn rond 55 gulden. Zijn erg fijn!! Ik wist het merk ff niet mee.r.. maar ik weet het nu weer!

kuss

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 21:17

Let er goed op wat voor materiaal je koopt. Vaak zijn sport BH's van stevig materiaal en mijn probleem is dan dat die zomers kletsnat is na het rijden. Boos! Met de nieuwste BH van Champion heb ik daar stukken minder last van omdat die gemaakt is van speciale stof wat vocht doorgeeft aan de laag daarboven en niet zoals katoen zelf veel vocht opneemt. Volg je het nog? Knipoog

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 00:21

dat heet "coolmax"geloof ik, fijne stof, sportzaken die hardloop kleding verkopen hebben veel van dat soort spul, Runnersworld bijvoorbeeld.
Zit perfect ook.

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:36

Ik zonder BH Knipoog
Nee...Bij de H&M kan je van die LOGG sporttopjes kopen met racerback, brede bandjes en ingebouwde BH, en die zijn perfect om mee te rijden.
Houden de boel goed stil, zitten gemakkelijk, geen afzakkende bandjes en staat nog leuk ook. Zo heb je in de zomer ook geen last van lelijke brede sportbh-bandjes die onder je topje komen piepen.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:59

Nimber schreef:
die van adidas kan ik afraden bij een rare sprong knalde 1 van de bandjes al (ding was 3 dagen oud??)


Wat voor rare sprongen neem jij Kim? *LOL*

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:52

Eigenlijk let ik er nooit zo op en rij gewoon in het ondergoed wat ik ´s morgens heb aangetrokken.



haha..... natuurlijk niet alleen in m´n ondergoed!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Sloggy !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 14:08

Blauwe (sport) sloggy tops !!

Zitten errug strak en je hebt geen last van meehuppelende tietjes!!

Ik weet niet zeker hoeveel ze kosten, denk zo'n 35 gulden en ze zijn bijna overal te krijgen !

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 15:01

ik draag ook altijd een sport bh met paardrijden. ik heb er 1 van de hunkenmuller. heel erg goed maar ook wel erg prijzig vind ik zelf 75 gulden.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 16:29

Dimple schreef:
En onderbroeken dan??? Wie heeft er wel eens een string aan met rijden?? Goede ervaringen of net als ik ook doorrijplekken?? Haha!


Ik rij eigenlijk altijd met strings. Ik heb er eentje die wat minder prettig zit (dan maar hopen dat je ff in een hoekje kan pielen), maar eigenlijk heb ik er nooit last van.

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:52

nou onderbroek eigenlijk altijd strings! en inderdaad af en toe slijtplekken op je billetjes dan rij ik inderdaad net zoals prisca met een sloggi met pijpjes!

En de Bh's die ik draag zijn van Chantelle kosten zo'n hondervijftig piek maar dan heb je ook wat!
Ik heb nogal een lastige maat die vindt je lang niet overal en deze zitten mij perfect, geen afzakkende bandjes geen gesnij in ledematen en doordat het voorgevormd is goede ondersteuning! Daar heb ik dus heel wat voor over!

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 09:20

Ik heb ook een sport B.H. van Champion maar volgens mij zitten daar wel beugels in.
Ik wissel het af met Body Basics, ook met beugels, alleen zakken daar de bandjes wel sneller van af en moet ik nog wel eens 'hijsen'. Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 10:51

Prisca schreef:
aaaahhh Bhs ik wordt er gek van.

Sportbh´s werken mij niet omdat ze bij mij absoluut geen steun geven. Niet omdat ze groot zijn (absoluut niet) maar omdat ze zwaar zijn. Iedere keer weer als ik een BH ga kopen komen ze weer met die stinkmodder sportdingen aan. Ik haat ze en ze doen pijn (schouders) als ik ga springen schud alles nou dat wil je niet??toch?.

Ik heb dus nu een stevige normale BH gekocht met beugels oke het was een rib uit mijn lijf maar het werkt tenminste. Super mooi is hij niet maar wel functioneel en daar gaat het om.

Voor gewoon heb ik een mooie (ook dure) BH.

Onderbroeken heb ik er een met kleine pijpjes en zonder naden van sloggie super zijn die en zitten ook nog lekker Lovers .


Ik heb ook gewoon een beugelbeha, zeker met het rijden vindt ik dat het beste zitten omdat het bij mij allemaal nogal snel gevoelig en pijnlijk wordt, ik heb gewoon cup b dus niet groot en topzwaar alleen geeft idd een sportbeha me te weinig steun...

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 10:59

[quote="Nikit"]Eigenlijk let ik er nooit zo op en rij gewoon in het ondergoed wat ik ´s morgens heb aangetrokken.



HIHIHIH, leek me nou juist wel leuk om jou in je string en BH te zien paardrijden. Weet je zeker dat je bekijks hebt!!! Ik zie het al voor me!! Lachen!!! Haha!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 13:32

Je hebt me laatst toch al ´betrapt´ met die ene string die dus niet prettig zit hihi.. lang leve de kleine bak op dat soort momenten!!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 13:47

Ik heb net een sportbeha van Champion aangeschaft, eigenlijk zit ie voor mij nog te strak.. maar ja alles zit zeer zeker op zijn plek whahaha Haha!

Maar ik heb ook heel veel topjes van Bjorn Borg, die kosten ook een fortuin maar zitten ook goed, helaas ook niet in mijn maat. Ik heb zelf Cup DD en ben nogal breed dus alles zit al snel te strak..