Vrouwelijke vraag: Wat voor BH met het rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Vrouwelijke vraag: Wat voor BH met het rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-02 15:06

Ik wil binnenkort eens echt een goede sport- / paardrijBH kopen. Nu rijdt ik altijd met normale BH's, maar dat is niet echt super. Afzakkende bandjes... enz.....
Iemand aanraders?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 15:10

Ligt ook aan je cup-maat.
Ik heb een Jogbra van Champion en die vind ik heel fijn. Houdt de boel mooi strak tegen je lichaam. Is geschikt voor A t/m C

Afbeelding
plaatje van Divoza

Ik heb wel eens een andere bh geprobeerd maar de jogbra blijft mijn favoriet.

Over Mountainhorse heb ik gehoord dat die ok wel fijn zijn maar dat je daar snel last krijgt van snijdende bandjes.

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 15:11

Ik had ook altijd last van afzakkende bandjes. Nu heb ik gewoon één stevige BH gedoopt tot paardrij-BH. Bandjes wat strakker gezet en werkt perfect! Het liefst koop ik ook een goede sport-BH, maar het jammere is dat die dingen zo ontzettend duur zijn (als je tenminste een goede hebt).

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 15:21

ik heb een sportbh van de HEMA hij is rond de 25, -
zit prima Cool
Laatst bijgewerkt door carlosje op 11-03-02 16:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 15:30

ik rijd gewoon met een gewone, nergens last van, ik zit er wel aan te denken om een sportBH te kopen maar moet ik nog even bekijken Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 15:36

Ik heb deze van Champion, zit geweldig alles blijft op zijn plaats! Haha!
Afbeelding

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 15:42

Ik heb BH's van Calvin Klein. Niet echt bh's, meer een soort topjes. Geen irriterende beugels, mooie brede bandjes die op je rug aan elkaar vast zitten en dus niet afzakken, breed elastiek aan de onderkant dat niet irriteert. Ze zijn niet echt goedkoop, maar je doet er jaren mee!
Maar het hangt ook van je cupmaat af. Ik heb een B cup, met een grotere cupmaat is dit misschien niet genoeg.

Nulla tenaci invia est via

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 15:47

Triumph heeft hele goede sport beha's.

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 17:05

hahaha.. ik heb eerst mijn gewone bh, dan een sport bh en dan nog 2 strakke hesjes erover. Erg he... maar het blijft wel allemaal op zijn plaats.
en ehh... snijdende bandjes. Ik heb werkelijk overal striemen staan als ik mijn bh`s uittrek, maar ja.. liefde voor de sport noemen we het dan maar.
Laatst bijgewerkt door Sando op 11-03-02 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

SuuZ
Berichten: 150
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: son

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 17:16

ik heb die sportbeha van de hunkemoller en die zit echt heel fijn en de bandjes zakken niet af

paardrijden is vallen en....nog meer vallen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 17:19

ik doe het ook met topjes voor van de bristol haha.
ik heb ook die van nike die zitten het fijnste maar zijn ook onwijs duur.
die van adidas kan ik afraden bij een rare sprong knalde 1 van de bandjes al (ding was 3 dagen oud??)

sportbh's heb ik van de H&M maar vind ik niet al te geweldig

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:01

Sport bh's van Body Basic zijn goed ik heb er nu 3 en zit echt lekker ! Topjes en dat soort dingen is niet genoeg voor jou ook niet Haha! dus op naar de hunkemuller...!!!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:32

Inderdaad Body basics rules Knipoog .
Ze zijn duurder dan gewone bh's, iets van een 30 euro (Hunkemüller), maar ze zijn het wel waard. Geen lastige naden, dubbelen 'voering', gewoon uit één stuk en bandjes die vanachter samenkomen.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:47

Eej! ik heb laatst een sportbh van Triumph gekocht... zit errug lekker en ziet er ook mooi uit voor gewoon. Heb ook 2 sportbh's met voorsluiting en racerback achter. Dat xit helemaal super vooral omdat de bandjes dus niet af kunnen zakken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:54

Ik heb tegenwoordig een push-up met gekruiste bandjes op mijn rug. Die kunnen dus nooit afzakken! Het merk is Maidenform, te koop bij de Bijenkorf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 19:52

De sport B.H van Fila zit erg fijn, heeft een racerback en de sluiting zit aan de voorzijde.
Hierdoor kan hij absoluut niet afzakken en geeft erg veel steun.
Hij is gemaakt van een prettige stof die niet zo zweet, ik draag ze ook altijd met hardlopen.
Molenbroek aan de Korenstraat verkoopt ze, ze zijn wel aan de prijs ongeveer 80,= gulden.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 20:18

Ik heb gewoon een goedkope sportbh van de Livera. Met een racerback en voorsluiting. Het is er een zonder beugel, erg wennen voor mij (ik draag altijd beugels) maar met paardrijden zit ie prima!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 21:55

Ik draag ook altijd een sportbh tijdens het rijden, wil niet anders meer, ben de uitvinder ervan elke dag weer dankbaar!
Ik heb één sportbh van de Livera geloof ik, maar sinds een aantal maanden heb ik ook een Champion Sporttop. De investering absoluut waard, superfijn ding. Succes Carola!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 22:01

ik ben gewoon simpel.... ik ga binnenkort ff een sport kopen, maar nu draag ik gewoon wat ik aan heb... dus gewoon een bh van meestal een goed merk.... kan geen hema dingen aan of andere goedkope dingen... vrééééselijk! Lachen

....

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-02 22:19

Tja, ik heb altijd ook best mooie (lees dure) normale BH's. Maar ze gaan me steeds meer irriteren met het rijden. Snijdende bandjes, afzakkende bandjes, ik wordt er echt helemaal gek van! En aangezien ik steeds weer meer ga rijden en ook (endurance) wedstrijden, wil ik gewoon eens een goede BH kopen. Voor één keertje mag ie dan ook wel duur zijn, als ie maar goed is.

Die Champion Jogbra lijkt me erg fijn, dus ik denk dat ik daar voor ga. Morgen ga ik lekker shoppen, dus dan ga ik even de lingeriewinkels van A verblijden met een bezoekje van mij.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 07:23

Ik rijd en sport (voor zover ik dat doe Schijnheilig ) met de ShockAbsorber... geen last een zwabberende voorgevel of een die niet op haar plek wil blijven zitten. Brede gewatteerde bandjes, lekker zacht, mooi afgewerkt en te koop bij de Bijenkorf.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 08:10

Ik heb er ook 1 van Triumph, die zijn wel wat duurder (zo'n 70 gulden) maar zitten als een huis. (en ze zijn niet alleen maar leverbaar in wit.) Verder heb ik er een stuk of 4 van de Hema, die zijn rond de 25-30 gulden en zitten ook hartstikke stevig. Ik weet niet wat voor cupmaat je hebt, en da's eigenlijk ook niet belangrijk. Je borsten hebben ondersteuning nodig, anders rekt je bindweefsel uit en dan heb je dadelijk "hangertjes" op je 30e..... Bleh!!! Dat is niet aan grootte gebonden, maar dat is de wet van de zwaartekracht!

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 08:49

carola schreef:
Die Champion Jogbra lijkt me erg fijn, dus ik denk dat ik daar voor ga. Morgen ga ik lekker shoppen, dus dan ga ik even de lingeriewinkels van A verblijden met een bezoekje van mij.

Kijk ook even bij de sportwinkels. Daar heb ik mijn jogbra vandaan namelijk. In een goede sportwinkel hebben ze vaak veel verschillende merken en soorten sportbh's dus kan je een goede keuz maken.
Succes!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 09:13

Ik heb zelf een hele goed (en inderdaad ook een wat duurdere) sport BH gekocht in een goede lingeriewinkel.

Wij dames moeten er ontzettend rekening mee houden dat een goede sport BH van groot belang is. Ik hebin het begin ook wel eens met een gewone BH gereden, maar dat ziet er gewoon niet uit (ooit wel eens een meisje zien rijden met redelijke grote borsten en een slechte BH?? Nou ik kan je vertellen dat het geen gezicht is)
Maar wil je geen last van je rug krijgen en toch stevige borsten houden dan zou ik wat meer geld steken in een goede sport BH. (die daar speciaal voor gemaakt is en dus ook langer meegaat)

En onderbroeken dan??? Wie heeft er wel eens een string aan met rijden?? Goede ervaringen of net als ik ook doorrijplekken?? Haha!

Doeiiiii

Op zoek naar de zon!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 27 bezoekers