Paardrijden in Diever e.o.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Paardrijden in Diever e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 20:56

Ben net terug van een weekendje in een bungalow in de buurt van Diever. Ik kreeg de indruk dat je daar erg lekker kunt tijden. Is dit zo en hoeveel dagen kun je rond rijden. En zijn er goede stallen om je paard een paar dagen te stallen. Het viel me op dat er veel paarden in de buurt zijn.

mijn dieren zijn me heilig, mijn dieren zijn me alles!


joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 21:15

Klopt, wij zijn daar met mijn pony geweest in september (in Wapse, Hoeve 't Wed) en vorig jaar met een klein groepje in Wateren (Alberthoeve). Wapse ligt centraler als je ook richting Havelte wilt, maar wateren en Wapse liggen beiden vlak aan de ruiterroutes. Je kunt er verschillende routes rijden en verschillende kanten op. Het meest dichtbij liggen de Boswachterijen Smilde en Appelscha, met heel veel ruiterpaden. Je kunt ook meer richting Dwingeloo. Daar zijn ook heel veel zandpaden en ruiterpaden. Een week kun je je er zeker vermaken, misschien wel langer als je het niet erg vind om een keer gedeeltelijk in herhaling te vallen.

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 21:24

Wat leuk ik zat vlak bij de Albert Hoeve en vond het er aan de buitenkant wel leuk uit zien.

mijn dieren zijn me heilig, mijn dieren zijn me alles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marga1, Sky_As en 107 bezoekers