Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

XlucienneX schreef:hallo
ik rij mijn jonge paard gewoon met een gelpad omdat die schokken beter opving. ( werd mij in een ruitershop verteld) maar nu had ik nog een bontonderlegger en die wou ik via bokt verkopen komt er een bokker met een opmerking dat ik hem beter kan houden want hij schijnde beter te zijn dan een gelpad. ik geloofde er nie zo veel van
dus daarom dacht ik ik vraag maar even om meer meningen.
snap je?
Bieketjuh schreef:XlucienneX schreef:hallo
ik rij mijn jonge paard gewoon met een gelpad omdat die schokken beter opving. ( werd mij in een ruitershop verteld) maar nu had ik nog een bontonderlegger en die wou ik via bokt verkopen komt er een bokker met een opmerking dat ik hem beter kan houden want hij schijnde beter te zijn dan een gelpad. ik geloofde er nie zo veel van
dus daarom dacht ik ik vraag maar even om meer meningen.
snap je?
Het is gewoon bewezen dat een gelpad beter is. Maar het is natuurlijk jij die er moet meer rijden. Ik rij ook liever met bontonderlegger dan met gelpad.
Doe wat je wil, joch!
Katja schreef:Ik zag laast bij de ruitersportzaak een combinatie van beide. Zag er wel fraai uit en voelde ook erg lekker aan.