kijkoperatie uithof

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

kijkoperatie uithof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 11:36

morgen ga ik naar de uithof voor een kijkoperatie bij mijn pony. hij heeft een half jaartje geleden een peesblessure (peesschede) gehad. nu loopt hij weer goed, maar heeft al heel lang een superdik been. dit was al de 2e keer peesblessure. hoe lang denken jullie dat hij bij de uithof moet blijven??? of moet hij daar een tijdje blijven staan. kunnen we er bij blijven?


odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:50

hoelang ze hem daar willen houden, hangt helemaal af van wat ze vinden en wat ze willen gaan doen. Kan best zijn dat ze iets vinden en dat ze hem meteen houden om onderzoeken te doen en evt. binnen een paar dagen te operen. Weet niet hoe groot de wond is bij een kijkoperatie. als die niet te groot is, zou hij zo weer mee naar huis kunnen (als ze verder nog niets willen doen) anders zou hij misschien een dagje daar moeten blijven.
Bij een kijkoperatie mag je geloof ik niet blijven, maar dit had je beter meteen aan de dierenarts kunnen vragen.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 18:53

bedankt, mijn moeder heeft gebeld, dus vandaar. verder niets gevraagd.

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:54

ik denk dat hij een weekje moet blijven dat is meestal zo en het licht er ook aan wat ze vinden

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 18:56

ok, ik houdt er rekening mee.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, fdalebout en 134 bezoekers