Hoeveel Euro betalen jullie voor jullie stalling???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 11:45

Reeuwijk 130 Euro
Bergschenhoek 195 Euro
Beiden incl grote binnenbox, stro, hooi/kuil, voer, gedreineerde buitenbak, paddock en goede uitrijmogelijkheden.
Viv

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 11:53

Hier 270 euro, all in. Mesten, voeren..alles wordt gedaan. Daarnaast 1 binnenbak (20x40, geloof ik), een buitenbak, weidegang, een longeerbak, spuitplaats en solarium. En uitrijmogelijkheden. Is overigens in Oud Beijerland (Vlakbij Rotterdam).

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:23

Ik betaal 125€

Daar zit ongeveer alles in : voer, uitmesten, buitenbak, weidegang...

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

prijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:35

ik betaal nu 350,= euro p/m op een zogezegde luxueuze stal. (slik)
maar de prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.
ik ga per 1 april over naar andere stal en 5 minuten van huis
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! met lekker veel weidegang en het bos. dan maar zonder luxe binnenbak Tong uitsteken
dan ga ik 220,= euro betalen voor mooie alle weather buitenbak, nieuwe buitenboxen, veel weidegang en bos.

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:49

Ik betaal 125,- euro voor een ruime box verlichte buitenbak ,incl. kuil en stro ,'s zomers kunnen ze dag en nacht op het land en 's winters alleen overdag .

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:19

180 euro voor een buitenbox, in de zomer 24/7 weidegang, hooi, stro en basisbrok. We mesten zelf. Verder is er een goede buitenbak, een kleine (30 x 15) binnenbak en een longeerbak.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:48

Hier 200 Euro; to 250 Euro; in de maand. Ik vind het nogal veel, maar als ik jullie dus hoor is het nog niet eens zo heel erg. Ik ga dus toch maar mijn eigen wei met stalling kopen.. Wei kost hier 8000 Euro/hectare, dus helemaal niet veel. En voor dat stalletje: het land staat hier vol met bomen...

Overigens zijn hier de kosten voeren en warmhouden. Gras groeit alleen maar tussen half mei en 1 oktober. De rest verplicht hooi voeren en alle andere zaken. Hooi wordt hier per kilo afgerekend en is 2-3 keer duurder dan in Nederland

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:54

Voor een paardenbox incl voer/stro/mest (elke dag wordt afgemest) en weidegang met redelijk buitenbak euro 205,=

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

stalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 14:15

Op mijn vorige stal in Stein (zuid-limburg) betaalden we voor Remy (e-pony) Gulden 365,--
Dit was:
- met uitmesten
- met voeren
- 4 keer per week stapmolen (wordt voor je gedaan)
- 3 gratis lessen per week
- weidegang (paard wordt voor je op wei gezet en eraf gehaald)
- er werd opgestrooid en hooi gevoerd
- zo nodig werd hij los gelaten in de bak overdag
- 2 binnenbakken
- 1 buitenbak
- wasplaats
- kantine
- super buitenrijmogelijkheden, binnen 3 minuten in het bos en binnen 15 minuten stappen in België !!!
Deze stal was echt supergezellig en ik zou er zo teruggaan als ik niet verhuisd was !!

Nu betaal ik fl. 475 gulden in Zaandam
dit is:
- alleen de stalling
- onbeperkt lessen
- zonder uitmesten (moet je zelf doen)
- voeren wordt gedaan
- onbeperkt gebruik van de stapmolen maar je moet je paard er wel zelf in zetten
- weidegang maar moet je paard ook zelf op wei zetten
- 1 binnenbak
- 1 buitenbak
- slechte uitrijmogelijkheden.
Het is wel een aardige stal maar niet geweldig; ga liever terug naar mijn oude stal.

LET OP HET VERSCHIL !! ECHT BELACHELIJK !!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:20

285,88 euro en dan wordt er gevoerd en gemest. Voor 22,70 extra kun je onbeperkt gebruik maken van de stapmolen en worden ze er ook nog voor je ingezet (behalve in het weekend).

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:32

Ik betaal 170 euro, voor stalling op een manege met binnenbak, twee buitenbakken, een solarium, binnenspuitplaats, ze word uitgemest, gevoerd, en in het zomers in het land gezet.

duikpaardje

Berichten: 1475
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

euros

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:43

hoi,

wij betalen voor tommy 205 euro per maand,
dit voor een ruime buitenbox
inclusief voeren en iedere dag uitmesten
wij hebben daar een overdekte binnenbak (20x40) en een klein overdekt "rolbakje"
het is wel zo dat zodra het kan (de fjorden en haflingsers zo vroeg mogelijk) in een vaste koppel de wei ingaan en daar dus tot sept/okt/nov afhankelijk van het weer 24 uur per dag buiten staan.
ze hebben een ruim weiland per koppel (zo'n 6 tot 8 paarden) en worden regelmatig van weiland verwisseld

marijke

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 22:23

Ik sta in De Meern (vlakbij Utrecht stad) en ik betaal 225 euro, uitmesten doe ik zelf, als ik dat zou laten doen zou ik er 70 euro per maand bij betalen, maar ik doe het liever zelf, want ik ben nogal een pietje precies voor wat betreft de hygiene in Jerai's stal. Ik mag dan wel zoveel stro pakken als ik zelf nodig acht, dus dat is wel goed geregeld. Verder betaal ik ook 7 euro kasthuur, wat in totaal dus uitkomt op 232 euro in de maand. Hiervoor heb ik een binnenbak, buitenbak met agterberg bodem, een losgooi-/longeerpaddock, spuitplaats en 's zomers weidegang.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 22:23

Ik sta in De Meern (vlakbij Utrecht stad) en ik betaal 225 euro, uitmesten doe ik zelf, als ik dat zou laten doen zou ik er 70 euro per maand bij betalen, maar ik doe het liever zelf, want ik ben nogal een pietje precies voor wat betreft de hygiene in Jerai's stal. Ik mag dan wel zoveel stro pakken als ik zelf nodig acht, dus dat is wel goed geregeld. Verder betaal ik ook 7 euro kasthuur, wat in totaal dus uitkomt op 232 euro in de maand. Hiervoor heb ik een binnenbak, buitenbak met agterberg bodem, een losgooi-/longeerpaddock, spuitplaats en 's zomers weidegang.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 12:35

Ik betaal 307 euro voor stal tussen Utrecht en Hilversum: klinkt duur maar is nog een van de goedkoopste in de regio.
Mooie accommodatie
Sportbrok + ev. granen
binnenbak
all weather buitenbak
all weather longeerbak
zomerweide in paddocks
stapmolen
zelf mesten
prima uitrijdmogelijkheden

Veel geld maar ik ben dik tevreden, maar paardje staat daar super!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:08

Regio Arnhem/Doetinchem, Gelderland.
Kleine pensionstal met acht paarden, in de toekomst tien.
Stal voor paard incl. stro, hooi, voer, wei, buitenbak, poets/wasplaats in aanbouw, redelijke uitrijmogelijkheden.
Zelf uitmesten, zelfs 2x per week verplicht.
Kosten: 136 euro (ong.300 gulden) per maand.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:11

223 per maand alles inbegrepen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 22:06

150 euro all in.

Plus elke dag weidegang.
En leuke uitrijmogelijkheden.
Een bak.
Ruime stallen.

Voor in mijn omgeving is dit erg goedkoop.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 11:44

300 euro all in hiervoor krijg je 20x60binnenbak, 20x60 buitenbak, 2x paddock/longeerring, trainingsmolen (20m), incl. krachtvoer (sportbrok en granenmix), er wordt dagelijks uitgemest en als je wil wordt je paard in de molen gezet. Verder zijn er 2 spuitplaatsen en er is een solarium. Gezellige kantine met gratis koffie en thee.
Verder zijn er alleen pensionklanten dus geen manegelessen o.i.d. Erg gezellig en alles goed voor elkaar. Ik vind het bijna jammer dat max aan het einde van de maand weer naar huis komt, alhoewel nu ik met dat mooie weer naar buiten kijk is het maar wat fijn om hem weer gewoon thuis te hebben maar dan: geen binnenbak, geen solarium, zelf uitmesten, geen trainingsmolen en (nog) geen warm water op de spuitplaats Haha!

Jissie

Berichten: 27
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:11

Wel in België maar goed.
€175 voor een pony voor stal, voer, hooi, weide en de stallen worden uitgemest.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:37

Bij ons: Geesteren (bij Almelo).
135 euro in de maand, da's all-in, dus Stal, hooi/persvoer, stro, brok buitenbak, vervoer met de trailer, weidegang (apart of in kudde, zolang je maar wil). Er word voor je gevoerd, maar je moet zelf uitmesten. Als je je paard op krul wilt moet je 20 euro extra betalen.

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Re: Hoeveel Euro betalen jullie voor jullie stalling???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:56

hoi,

Ik betaal hier in Elburg (Gelderland) ongeveer 160 euro.
Daar zit alles bij in, mesten. voer, enzzzzzzzz.

Doei

Groetjes Regina

Horse_Lovertje
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: grou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 15:09

Ik betaal 100 euro per maand.
Met daar in:
Het voer (dus hooi,stro,kuil en brok)
Mesten
Onbeperk gebruik van buitenbak en trailer

Doei Doei

Spinky
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: A'dam/Almere Stad

manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 15:19

Suzan schreef:
Ik sta op een manege in Almere. En ik betaal 310 euro per maand voor een paard. Dat is inclusief voer, stro en uitmesten. Binnenbak en buitenbakken aanwezig. Voor een pony betaal je minder. Helaas is is mijn paard een paar centimeter groter dan een e-pony en dat kost me ongeveer 100 gulden (nee geen euro) in de maand extra.

Er zijn 2 andere manege's in Almere. Daar betaal je ongeveer hetzelfde. Voordat ik hier kwam wonen dacht ik dat de stallen hier wel goedkoper zouden zijn als waar ik vandaag kom. (omgeving Hoofddorp / Lisse) Maar dat valt dus tegen.



Waar sta je dan in Almere???Bij Pampushout???? *LOL* *LOL*

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 16:34

ik sta met mijn pony ( 1.56m hoog) in Eemdijk,( tussen baarn en bunschoten/spakenburg) op een pensionstalling met 7 andere paarden.
* Gedraineerde grote buitenbak ( met verlichting)
* Heel veel hectare weiland
* grote ruime boxen (3x5)
* afspuitplaats
* Zadelkast met zadelsteun/hoofdstelhaken
* inclusief voer, zaagsel, uitmesten, binnen/buiten zetten, weidegang,
Ik betaal 215 euro per maand!