ik weet het niet meer.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

ik weet het niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 17:37

Ik wil heel graag van de zomer een nieuw leren zadel kopen. Bij mij op stal heeft iemand een Hulsebos diegene is er erg tevreden over. Hier op bokt hebben sommige mensen ook een Hulsebos en zijn daar ook tevreden over. Mijn probleem is dat als ik hun laat komen om een zadel aan te laten meten is dat het enige zadel waar ik dan op kan rijden. Als ik iemand van een winkel uit de buurt laat komen kan ik op meerdere rijden. BV KN of Kieffer, Lemetex misschien zitten die wel veel lekkerder. Maar dan heb ik nooit op een Hulsebos gereden en die worden weer op maat gemaakt. IK WEET HET NIET MEER. Vind het zo moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward


Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

kennis ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 17:42

Heb je geen stalgenootje of zo waarvan je een paar keer een Hulsebos zadel mag uitproberen ? ook natuurlijk andere merken uitproberen als dit kan! Zo ben ik ook aan m'n zadel gekomen.


Misschien iemand hier van Bokt ???

Anders worden andere zadels ook wel op maat gemaakt hoor!

succes ermee!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:31

ik zou het ook uitproberen, zelf heb ik veel op een Kieffer gereden eerst altijd 3/4x in de week op magnifiek met dat zadel en nu met Rustique dat zadel zit echt heeeeeerlijk Kusje
sucses met je zoek tocht Knipoog

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:51

Probeer inderdaad op veel verschillende zadels te rijden. Probeer dan te ontdekken wat jij fijn vind, bijvoorbeeld dikke of dunnere kniewrongen, lange of kortere zweetbladen, diepe of juist een vlakke zit, enz. Hulsebos kan dan jou eisen in het zadel verwerken. Ook Hulsebos heeft namelijk meerdere modellen, omdat smaken verschillen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:09

ik heb voor mijn paard een hulsebos! zou niet anders meer willen. mijn pony een king, gaat prima! toch voor mijn pony de volgende keer hulsebos.

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 22:10

Hulsebos heeft verschillende typen zadels, hij vraagt eerst wat voor zadel je wilt, dan kijkt hij welke het beste op je paard past. Vervolgens mag je rijden en nog andere zadels uitproberen. Ook heeft hij verschillende soorten leer. Toch ben ik niet geheel tevreden, mijn zadel schoof heel erg naar voren, hij is redelijk snel langs geweest, van alles er aan aangepast en nu zou het goed moeten zijn, maar het schuift nog steeds wat. Het gevolg is dat het achter wat omhoog komt en wat gaat klapperen. Niet heel erg, maar toch vervelend. Ik moet ze dus weer bellen, kost me weer een ( halve) vrije dag en kosten van voorrijden en opvullen...

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:52

Ik heb mijn JC ook bij Hulsebosch gekocht. Nadeel van een op maat gemaakt zadel is idd dat het moeilijker is om ´m op een ander paard te leggen.

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: divided, Geertema, Joanne_, Monody, Monster, StonedRomy, xYaartje en 121 bezoekers