een geitje bij een erg dominante shet zetten???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

GOED IDEE?

JA
7 (100%)

Totaal aantal stemmen: 7


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

een geitje bij een erg dominante shet zetten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 22:17

Mijn verzorg pony Bianca staat helemaal allen. Het is dus mischien een goed idee om er een geitje bij te zetten, maar ik ben bang dat het geitje dan nogal blauw wordt Haha! Ze staat al 9 jaar allen en als we een paardje meenemen gaat e gillen schoppen en heel vreemd doen Clown . En ze is erg dominant Boos! in het begin ook tegen ons dus denken jullie dat dit een goed idee is?? Ze hebben tog een goede vriend aan een geit? Pling


diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:25

mischien kun je het uitproberen,eerst even een geitje 10 minuutjes bij hem houden aan de lijn zeg maar.
en een dag later een half uurtje,kan hij wennen.
als dat goed gaat gaat het verder ook wel goed denk ik.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:52

gewoon een keer proberen, als ie gaat schoppen ofzo zou ik het niet doen. als je 1 geit pakt vind ik dat je er minstenss 2 moet pakken. geiten gaan vaak tegen elkaar liggen, met andere geiten spelen enzo.
vooral als de geit geen horens heeft of geen dingen voor op te klimmen waar de pony niet bij kan zou ik het zeker niet doen. kan je geen andere shet erbij zetten?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 12:37

Nee dat doet die man echt niet dat vind hij veel te duur Boos! En hij zegt dat ze zichzelf ander wel in haar eentje vermaakt Boos! Nou lekker gezellig in haar eentje.Maar ik mag haar nu niet meer verzorgen dus ik hoop wel dat er een geitje komt

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 19:46

Ik zou het risico niet nemen. Dat geitje is toch geen proefkonijn, hij zal eens een paar rake klappen krijgen...nee ik zou het niet doen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 19:52

Het is inderdaad geen proegkonijn, maar het zou wel erg zielig zijn als ze tot de rest van haar leven allen zou staan. Maar het is wel een risico Scheve mond Het zou wel erg zijn als die geit getrap ofzo zou worden. Zoi was ze in het begin ook tegen mij trappen bijten enz. Nu doet ze dat niet meer Haha! Maar ik mag haar nu niet meer verzorgen Huilen Dus ik hoope echt dat ze een maatje krijgt.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 19:54

Je zou het misschien kunnen proberen, maar dominante dieren behoeden hun 'gezelschapsdieren' vaak van het eten, en dus moet je er goed op letten dat het geitje niets te kort komt. Je kan het eens proberen, maar gaat het niet goed, meteen weghalen. Ik vind het zelf nogal een risico maar je moet wat inderdaad. Het is ook wel sneu voor het shetje, maar ja, kan ze niet samen met andere dieren dan rest er niet veel keus.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 19:58

Mischien eerst van elkaar zetten in de wei met draad ertussen Verward

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 19:59

Dat is een goed begin! (Maar eeh...dit wordt een soort van slowchat Haha! )

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lynn_Nikita, Myrthe1, Ymediem en 36 bezoekers