Voering transportbeschermers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Voering transportbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 19:18

Ik wil graag nieuwe transportbeschermers kopen, maar er zijn zoveel soorten en modellen dat ik graag van de bokkers hoor wat het beste is!

Welke stof blijven de pezen het koelste onder? En welk merk/model sluit het beste aan en is het sterkste?

Ik wil iig hoge transportbeschermers.
Maar zit nog te dubben over het merk en de stof aan de binnenkant.

BR heeft transportbeschermers met katoenen binnenkant.
Ik heb ze van Premiere gezien met fleece binnenkant en ik zag dat oa de HH's nep bonte binnenkant hebben.

Zelf heb ik de hoge HH transportbeschermers met nep bonte binnenkant. Deze bevallen prima, maar door wat gedonder met 1 paard zijn ze aan gort getrapt. Ook vind het niet zo handig dat er erg veel klittenbandjes aan de tranportbeschermers zitten. De stof is wel erg sterk en bij lang om hebben lijken de benen niet overdreven warm te worden (tuurlijk worden ze wel wat warmer dan als je er niks om hebt, maar dat lijkt me logisch).

WestBest

Re: Voering transportbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:04

Ik weet niet welk merk ik heb (kon ze niet vinden op de site van Divoza). Ze zijn blauw met 4 rode klitteband-dingen. Ze bevallen me erg goed. Niet te veel klitteband, maar genoeg om stevig te zitten. Maar goed, omdat ik het merk niet weet, heb je hier wsl. erg weinig aan .

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:09

Ik verkoop er van Equitheme, heb nog 1 paar staan, echt super dingen, stevig materiaal, nepbont van binnen, mooie lila kleur, ik heb er hiervan al verschillende verkocht en die klanten zijn er helemaal mee in hun nopjes. Zelf gebruik ik bucas, die lijken er erg op, zijn ook erg fijn, maar erg duur.

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:31

Ik zweer bij de beschermers van bucas! dit zijn de enige hoge beschermers die bij mij nog nooit afgezakt zijn en gewoon goed op hun plaats blijven zitten.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:43

Ik vind nepbont niet prettig omdat er altijd zoveel zooi aan blijft plakken,
zelf gebruik ik al een tijdje de beschermers van Pessoa, die hebben een nylon achtige voering en maar drie brede klittebanden. De onderzijde is versterkt met stevig kunststof.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 12:14

Ik heb hoge van BR en ze blijven super zitten ondanks Simon al zijn maffe akties.

Ze hebben ook niet overdreven veel sluitingen en een stevige buitenkant.

Nadeel is dat er veel troep blijft hangen aan de binnenkant.