Ik wil een nieuw hoofdstel kopen...

Moderators: Neonlight, Amaryllis, C_arola, Just_Sannee

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Faline

Ik wil een nieuw hoofdstel kopen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 10:46

Ik wil binnenkort een nieuw hoofdstel kopen, maar ik weet nog niet wat ik moet kopen, wat vinden jullie goeie hoofdstellen?? En wat vinden jullie bij mijn pony passen?? *in een prijsklasse tot E(uro) 135,-*
Afbeelding

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 10:57

Heey wat leuk! Ik heb net zo'n soort palominootje met net zo'n koppie erop. Bij haar heb ik een Kieffer hoofdstel, wit onderlegd. Dat staat echt heel erg mooi, ik heb de mijne gekocht voor 220 gulden. Hij is nu al een jaar oud, maar ziet er echt nog supermooi uit, als nieuw! Kijk anders maar in m'n profiel, daar zie je het hoofdstel.

Bij mijn arab heb ik een Schumacher rondgenaaid hoofdstel, met de gespen achter de oren ipv. aan de zijkant van het hoofd. Echt supermooi! Maar ik vond dat hoofdstel bij mijn palomino weer minder mooi staan.

Een lemetex hoofdstel is ook erg mooi. Maar er zijn maar weinig ruitersportzaken die die hoofdstellen verkopen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 15:02

weet er verder niemand iets???!!!! Verward
Ik heb nl veel tips nodig, zijn er trouwens nog meer ruitersport zaken die een katalogus hebben???? (behalve divoza)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie