castratie!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

castratie!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 16:14

Weten jullie ook ongeveer wat een castratie kost en hoelang je dan de pony stil moet laten staan ik kan het natuurlijk aan de veearts vragen maar daar kan ik niet zo goed mee dus vandaar!!!


Dus was kost castratie????
Pijnlijk onderwerp trouwens Haha! Haha!


Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 16:56

Waarom neem je geen DA waar je wel goed mee kan? Je moet toch ook volledig op ´m kunnen vertrouwen en dat lijkt me niet makkelijk als jullie elkaar niet goed liggen.

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:24

vind ik ook
je kunt zo naar een andere dierenarts gaan,
dat mag je helemaal zelf weten!
neem een dierenarts die wel aardig is!
Das veel fijner!

kusje,
Frederike

Ow ja.. om nog ff op het onderwerp terug te komen.. Ik zou het niet weten... wij hebben altijd merries....

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 18:00

Voor de exacte prijs zou je de dierenarts even op moeten bellen. Pinkys casteratie (snik) koste 316 geloof ik (gulden dus). Daar zaten de voorrij kosten bij.
Ennuh, wees maar niet bang, je paardje wordt onder narcose gebracht en gaat dus vanzelf liggen... Lachen
Pas wel op dat hij niet net als bij Pinky 'maar een extra dosis' geeft want dat had mijn dondertje bijna zijn leven gekost.(maar ik wil je niet bang maken hoor Haha!)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 19:42

Het kan ook "staand". Het veulen van familie is geholpen door een man die daar zijn vak van heeft gemaakt en hij werd volgens mij alleen plaatselijk verdoofd.

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 20:43

Mijn paard werd ook plaatselijk verdoofd. Hij bleef nog net overeind...
Je kunt een castratie het beste laten uitvoeren als een paard daarna meteen de wei in kan, een paar maandjes nog wachten dus.
Gewoon laten rondlopen is het beter dan op stal laten staan, ook ivm de hygiene.
Hoeveel de ingreep gekost heeft weet ik niet meer, te lang geleden.

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 23:13

ik weet dat er ook een nieuwe manier van castreren is. Dan krijg je paard een spuitje via zijn lies en dan verschrompelen de ballen, en het lichaam voert alles zelf af. Minder kans op infecties en na 10 dagen kan je alweer rijden. Voolgens mij doen ze dit alleen in Utrecht.

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mitch_Beauty en 24 bezoekers