www.piafferuitersport.nl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

www.piafferuitersport.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 18:10

Hier had ik al eerder wat besteld en dat ging altijd super! Maar nu de laatste keer ben ik niet echt blij. Ze hebben altijd een goede service en je hebt het snel in huis. Maar nu moest ik een singelbontje voor Irish hebben omdat ze plekken heeft. De 22e geld over gemaakt en dan hebben hun dat de 23e. Maar al wat er komt geen pakje, dus gisteren maar eens gebeld. En ik moest mailen wat de bestelling was en dan zouden ze terugmailen.

Kreeg ik gisterenavond een mailtje dat het bestelde item er in die maat niet meer was. En dat ze het zelf gingen bestellen.
Maar nu zit ik er dus op te wachten!

Is het nu raar dat ik dan van een winkel verwacht dat ze in elk geval even mailen dat het later komt en de reden, dan had ik kunnen zeggen: doe mij dan maar een andere maat want ik heb het bontje z.s.m nodig! Eigenlijk heb ik nu de neiging om ze morgen ochtend te bellen met de vraag of ze het geld terug kunnen storten zodat ik het elders kan bestellen! Is dit eerlijk?

Marja1988

Re: www.piafferuitersport.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 18:12

als je het echt dringend nodig hebt vind ik het redelijk hoor. moeten ze maar op vooraad hebben als ze daar problemen van gaan maken

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 18:23

had ik ook met piaffe, ik had een longeersingel in een niet vaak voorkomende kleur, en daardoor duurde het vet lang. Ze hadden mij ook niets laten weten, op gegeven moment ging ik bellen want ik had het nodig en kwamen ze ermee... Als ik het had geweten had ik wel een andere kleur genomen...

Misschien een tip voor ze, want voor de rest waren ze wel aardig en de dag nadat ik belde had ik mn spullen...

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 19:01

Zou het ze gewoon even voorleggen dat je het eerder nodig hebt. Grote kans dat het geen probleem is!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 19:49

Heb ik ook eens gehad met in mijn geval strijklappen.
Toen heb ik gemaild...en ze hebben mij toen teruggemaild met het verhaal dat die kleur en maat niet op voorraad was en dat ze ze hadden besteld etc...

Daarna heb ik teruggemaild dat ze dat dan op de site moeten vermelden naar mijn mening. Of in ieder geval meteen (zo snel mogelijk) moeten mailen als ze zo'n bestelling binnen krijgen die ze niet meteen kunnen leveren.
Dat scheelt namelijk een hoop ergenis en irritatie van beide kanten.

Maar ik geloof niet dat ze daar wat mee gedaan hebben.

Uiteindeling duurde het mij allemaal veel te lang en heb ik mijn geld terug gevraagd (en gekregen)

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 14:22

Ik heb de zomeraanbieding bestelt op 10juli. Maar tot op heden heb ik niks binnen en als je belt dan hebben ze het te druk voor je en moet je maar mailen en dan doe je dat en krijg je gewoon geen reactie

WAT nu?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 14:25

1000x gaan mailen net zolang tot ze je terug mailen.
Tsja ik bedoel je betaald ervoor dan mag je ook wat van hun kant verwachten.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:26

Ik ben er de laatste keer ook niet goed van geworden. Heb je al meer dan 2 weken geleden je geld overgemaakt. Heb je nog steeds niks in huis. Mail je waarom het zo lang duurt zegt ze dat het geld er niet is. Na een paar keer heen en weer mailen zegt ze dat het geld die dag op haar rekening is gekomen (terwijl het dus al 2 weken eerder overgeschreven was dus al zo lang op haar rekening stond...) en krijg ik ook nog eens het verkeerde ding thuis....Ik bestel er de komende tijd iig ff niks meer...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 16:55

Nou ik ben er nu helemaal klaar mee! Donderdag nog eens gebeld en ben terug gebeld, het was toevallig net die dag aangekomen! JAJA En het zou diezelfde dag nog naar mij verzonden worden, nou je snapt hem wel denk ik! Nog steeds niets ontvangen. Ik heb donderdag wel even duidelijk gemaakt dat ik hun service zwaar beneden peil vond! Alleen als het die dag opgestuurd zou worden zou mijn order blijven staan, dat zou gebeuren maar ik geloof daar nu niets meer van!

Een wijze raad:

BLIJF VER BIJ PIAFFE UIT DE BUURT!!!!

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:04

ik heb het dan wel goed optijd ontvangen enz. maar de laatste keer had ik daar een rijbroek besteld, maar omdat de maten niet altijd hetzelfde zijn heb ik dus om de maten gevraagt.
die kreeg ik en het bleek te kloppen naar wat ik ha opgegeven.
ik dus een 38(wat het dan moet zijn)opgegeven en ik die broek ontvangen.
bij het passen bleek de taille veelste strak en kon ik amper in bewegen, als die vast zat. na het na te meten bleek er 3 cm!! verschil te zitten met wat zij zeiden.
en terugsturen/ruilen is ook geen optie want dan komt er weer 5,50 verzendkosten maal 2 bij.
dus nu kan ik die mooi weer zien te slijten.

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:20

Ik had het voor een tijdje terug ook.

Ik had eerst gebeld of mijn bestelling in voorraad was, want ik wilde een setje bijelkaar bestellen en nog meer. Ja hoor alles is in voorraad.

Direct dezelfde dag geld overgemaakt. Staat er dan dezelfde dag of de dag erna.

Na drie weken wachten had ik mijn bestelling nog niet binnen.
Ik gebeld, was een deken niet in voorraad want iemand had een complete partij gekocht.
Ik had toch gebeld of alles in voorraad was?? Ja mevrouw maar het gaat soms wel es mis en ik verwacht zeer binnenkort nieuwe dekens.

Uiteindelijk heb ik vier weken in totaal moeten wachten op mijn bestelling

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:36

Sorry, maar die mensen hebben het harstikke druk!! Ik woon er zo´n 20 km vanaf. Kom er dan ook ipv dat ik bestel. Maar ze proberen het miss wel zsm. Maar dat lukt ook niet altijd.

Het is natuurlijk wel sneu voor de mensen, die dat overkomen dat het allemaal laat aankomen, en natuurlijk kan het allemaal sneller. Maar ze hebben het ook niet liggen van daar ligt dat en daar ligt dat. Ze gaan verhuizen naar een grotere woning met meer ruimte, nu zit het echt allemaal boven op elkaar en is het een echte snuffelwinkel.

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:47

Heb alleen maar een goeie ervaring met ze (mooie ariat schoenen voor leuke prijs.).
Jammer dat ze je niet inlichten als het wat langer duurt maar met hun prijzen wil ik best wat langer wachten. Scheelt voor de artikelen die ik wil nogal wat met in de winkel.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:49

Ik had een tijd geleden een rijbroek besteld,
allemaal goed en aardig,
toen ging ik op vakantie en had ik het adres gewijzigd,
geen probleem..zeiden ze..
alleen toen ik allang van vakantie terug was was het nog steeds niet aangekomen,
3 weken later nog niet..
ik heb verschillende keren gebeld en gemailt,
als ik belde moest ik mailen dan kreeg ik antwoord,
nooit antwoord gehad,
belde ik weer terug,
toch even mailen want bellen was niet makkelijk..

Uiteindelijk heb ik alles maar geannuleerd en heb nu ergens anders een rijbroek gehaald!

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 18:04

Ik HAD altijd goede ervaringen met Piaffe. Totdat ik een bestelling had geplaatst en dat ten eerste al lang duurde, maar er zat ook geen dekje bij dat ik besteld had.
Toen zou ze het versturen met halsters van mijn vroegere stalgenote fleur1977. Het duurde heel lang, dus ik gemaild. Zei ze dat er 1 halster niet goed was, de stiksel. Vorige week heb ik alles na 5 weken thuis gekregen en de halsters zaten gewoon in folie, dus je kunt de stiksels moeilijk zien.
Toen mailde ik mijn stalgenote en toen bleek ook nog eens dat ze de verkeerde kleur had gestuurd.

Ik vind Yvonne een geweldig mens en snap ook dat ze het druk heeft, maar 5 weken wachten op een pakketje en dat het dan alsnog fout is

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 18:11

tja overal gaat wel eens wat fout.
Ik heb nu al 2 minder goeie ervaringen met webshops en alleen bij piaffe gaat het elke keer goed. Als ik iets nodig heb kijk ik eerst bij hun op de site voor ik ergens anders ga bestellen. Ze hebben supernette prijzen en als je aangeeft dat het dringend is of wat dan ook, dan zorgen ze er voor. Het kan wel eens wat langer duren, maar je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 18:21

Ik blijf overigens wel gewoon bij Piaffe bestellen hoor
Verder is er nog nooit wat mis gegaan en als ik wat zoek oid kan ik haar altijd mailen.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:29

Ze zijn nu tot 20 augustus op vakantie.
Ze krijgen een super collectie winterdekens binnen werd mij verteld

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:34

ik heb er ook alleen maar positieve ervaringen mee , kan overal wel wat voorkomen, nu lijkt het alsof het een zooitje is aangezien je zoveel leest hoe vaak het wel niet is mis gegaan maar denk dat als je vraagt hoe vaak het al is goed gegaan , je daar meer reacties op zal krijgen. ach blijven mensen he en foutjes zijn menselijk.

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:45

ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met piaffe ik had een zadel onderleger besteld en twee dagen later had ik hem in huis maar als ze iets niet op voorraad hebben moet ze wel effe een mailtje sturen dat het wat langer duurt vindt ik...

mondriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 13:05

Ik heb nog nooit een probleem met hun gehad, altijd alles binnen een week binnen. Ik bestel er heel veel omdat het gewoon altijd goed gaat bij mij!

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 14:42

misschien hebben jullie ( degene met slechte ervaringen) het al gedaan, maar ik zeg het nog maar eens. als je een slechte ervaring hebt met piaffe, stuur ze dan een mailtje met de klacht. dan kunnen ze er wat aan doen, en hoeft het bij de volgende persoon niet weer hetzelfde gebeuren!

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 14:44

Kyona schreef:
Zou het ze gewoon even voorleggen dat je het eerder nodig hebt. Grote kans dat het geen probleem is!

Idd. Gewoon zeggen! Zullen ze denk ik geen probleem van maken..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 14:56

Tja, mijn ervaringen met Piaffe zijn ook allemaal . Kan me voorstellen dat het enorm balen is als je ergens op zit te wachten en het komt niet, maar ik heb wel begrepen dat ze altijd erg schappelijk zijn als je niet tevreden bent .

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 15:23

Dyyy schreef:
Kyona schreef:

Idd. Gewoon zeggen! Zullen ze denk ik geen probleem van maken..

Dat heb ik gedaan, meerdere malen via de mail en de telefoon!