Nu heb ik al van een paar mensen gehoord dat Oster borstels goede borstels zijn.
Nu zou ik graag willen weten wat jullie van de Oster borstels vinden.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
. Maar die rosborstel kan ik echt iedereen aanraden, echt waar.
. Vooral tijdens haar dracht vond ze het helemaal geweldig!
.

Tinne schreef:Dat is ook zo mickeytje. Daarom heb ik ook niet alles gekocht, ze zijn iets of wat aan de prijzige kant. Maar die rosborstel kan ik echt iedereen aanraden, echt waar.
Mijn paard staat gewoon te genieten als ik haar daarmee poets, volgens mij werkt het voor haar echt als een massage. Vooral tijdens haar dracht vond ze het helemaal geweldig!
Overigens sluit ik niet uit dat ik de rest van de set ooit ook nog wel eens ga kopen. Volgens mij werkt alles gewoon heel fijn.
is meteen goed voor de bloedsomloop enzo,dus dat vind ik wel nut hebben,maar voor de rest vind ik het onzin.
) hebt trouwens echt een prachtig veulen!
Tinne schreef:
bitch,ben het helemaal met je eens
Bitch schreef:Wat mij ook opviel is, dat wanneer je niet van die grote handen hebt, ze helemaal niet lekker in de hand liggen, dan is het ruggedeelte gewoon te dik!
) maar deze gaat al bijna een half jaar mee!
) want je trekt er zoveel haren uit, persoonlijk doe ik het liever met de vingers 'kammen' dan voel je zelf of je te hard trekt.
.
. Ze heeft dubbele manen, en ook nog eens onwijs dik, als ik die niet uitkam, ziet ze eruit als een wcborstel
.
Wou wel eens een mooi setje hebben. Maar nadat ze een maand braaf alleen voor de wedstijden gebruikt zijn zijn ze in de gewone poetskoffer terecht gekomen en ik ben er echt super blij mee. De harde borstel is echt hard en de haren zitten dichtbijelkaar waardoor je naar mijn mening de vieze troep er nog beter uit krijgt. De zacht is echt zacht en zorgt voor de wel bekende glans. (had eerst een goedkope glansborstel, maar die lag binnen 2 weken uitelkaar) De massage borstel met grote noppen is alleen te hard voor mijn pony. Hij krimpt helemaal in als ik met die borstel ronddraai, die met kleine stukjes juist weer niet. Onze andere paarden vinden die met grote noppen juist weer wel helemaal geweldig. De staart en manenborstel scheelt mij heel veel haar. Normaal zelfs als ik gewoon met de hand de haren uit elkaar haalde raakte ik een heleboel haren kwijt, nu zitten er gemiddeld 2 in en die zaten dan al los. Het zweetmes is niet erg praktisch in gebruik, maar doet zijn werk wel goed. De hoevenkrabber is weer super, doordat de haak wat ronder staat, alleen jammer dat er geen borsteltje aan zit.
! Gewone haarborstels vind ik nl. 3x niks, die vallen steeds uit elkaar, sommige gebruiken een plastic roskam voor de manen , maar dan vallen alle manen eruit .. vandaar +' Later wou ik ook een hoevenkrabber zonder borstel, dat werd toch maar de Oster, voelt lekkerder aan
En ik moest een zweetmes .. en die vorm leek me handig .. Kortom; tis maar net wat je leuk vindt .. En ze zijn ook erg mooi moet ik zeggen .. Maar die roskam lijkt sprekend op de ''gewone'' en dat vind ik ook gelden voor de andere borstels .. En die manenkam is ook belachelijk .. Die kun je goedkoop halen bij de Kruidvat
.
maar eerst me dresuur zadel
Miirthe schreef:Ik heb de:
manen , maar dan vallen alle manen eruit .. vandaar +' Later wou ik ook een hoevenkrabber zonder borstel, dat werd toch maar de Oster, 60 euro hebben?