vreemde advertentie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

vreemde advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 14:07

Tekoop : Arabier hengst van 2 jaar gefokt door Gelanpudor x Henlione. Mooie benen, springt goed en beweegt goed prijs 50 euro. reden van verkoop heeft mijn dochter gebeten en afgegooid

Van deze advertentie snap ik niks!!
Het adres +telefoonnr dat erbij staat is zowat bij mij om de hoek ,ik twijfel nu om even te bellen om te zeggen dat er waarschijnlijk wat fouten in hun advertentie zijn gekomen,maar is dat niet te bemoeierig?
Vroeger heb ik een arabische hengst verzorgd en ik weet dat het sodemieters kunnen zijn maar op een twee jarige rijdt je toch nog niet hoe kun je er dan afvallen Verward
Mischien is het wel een nep advertentie en worden die mensen nu overspoeld met mensen die hun paard willen kopen Lips are sealed

Wat zouden jullie doen?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 14:11

Je hoort wel eens vaker (en leest wel eens vaker) rare advertenties in de krant die dan een boodschap zijn voor anderen (meestal i.v.m. zaken die het daglicht niet kunnen velen) . Denk zomaar dat dit er ook een is. Maar ik zou zelf wel zo nieuwsgierig zijn om te bellen en eventueel te kijken. Voor 50 Euro heb je misschien wel een heel leuk dier....castreren kan altijd nog en heropvoeden misschien ook?

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 16:49

Gewoon bellen!!! Dan weet je precies hoe t zit...ennuh, je hebt niks te verliezen toch??? Waarschijnlijk is t een of andere grap....maargoed, dat merk je dan wel

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:18

Ja, gewoon bellen Haha! Kan nooit kwaad. En misschien is die 50 euro wel 500 euro, een nul wordt wel vaker vergeten bij het drukken Knipoog En wt je al niet mee kan maken met te jong gereden paarden Schijnheilig Als het onzin is, wordt je er niet slechter van! PS, het adres zou je op kunnen zoeken met de telefoongids (cd-foon) Nummer invoeren en dan krijg je geloof ik het adres. Kun je stiekem eerst even kijken of het nummer wel klopt Knipoog

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:22

Ja ik denk ook dat het een drukfout is!! Niemand zet zijn paardje toch te koop voor 50 euro??? Haha! Haha!
Ik ben ook op zoek naar een andere pony bleek in de vondst dat het een bpony was plaats van een d Tong uitsteken

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 00:19

Of misschien door een aantal kleine kinderen geplaatst of iemand anders die iemand probeert te zieken. Ze hebben onder mijn telefoonnummer eens een playstation te koop gezet voor 75 gulden. Ik werd de hele dag gebeld, en mijn playstation stond dus mooi niet te koop Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 11:13

Waarom doe je niet net of je ook gek bent en reageer je op de advertentie "uw 2 jarige hengst is precies wat ik zoek want mijn dochter rijdt graag op gevaarlijke paadren en ik vind dat ook heel leuk!" of iets dergelijks. je geeft gewoon een reactie die precies past in de lijn van de advertentie.

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 13:56

Ga je bellen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze te zeggen hebben! Schijnheilig